asyrst Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 for min del er nok disse gode kandidater: - den menneskelige hjerne - universet - datamaskine Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 - Damer / skjoennhet - Dyr - Krig - Musikk - Kognitiv psykologi masse annet , men jeg er saa troett :-? Oh post nr 200 Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Damer med sjarm og smil Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Yup det er nok damer/kvinner/jenter/señoritas/femes? Universet Mennesker Dyr Hunder (egen kategori) følelser (hat/kjærlighet) Teknologi Lenke til kommentar
Gef Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Yup det er nok damer/kvinner/jenter/señoritas/femes? Universet Mennesker Dyr Hunder (egen kategori) følelser (hat/kjærlighet) Teknologi Lenke til kommentar
PlastBox Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Metafysikk (kan ikke så mye da, men...) Kunstig Intelligens Kunstiv Liv Evolusjon DNA-stuff (stamceller, kloning, genterapi, ol.) Robotikk Kan ikke si helt hva som facinerer meg mest, siden det forandrer seg hver uke. Hvis jeg ser en eller annen fet film om ett av emnene, f.eks. AI (ikke filmen!!! ), løper jeg nesten port til pc'en med masse gode ideer. Det ender som regel opp i noe dritt som ikke funker. Det er seff mye annet enn filmer som inspirerer og da... Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Ladies Historie men også fremtiden Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Ignoranse Nye bygninger som kollapser Det absurde Verden over Daath Løgn/ falskhet osv... Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 - universet - verdens korrupsjon - Overnaturlige ting, spøkelser, stuff like that - At telenor kan holde på slik de gjør - Jenter - Trening - Drekking Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 kommer helt ann på når på dagen det er sank om ... jeg har blitt facinerer av allt .... utenom cola ! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 - Damer / skjoennhet - Dyr - Krig - Musikk - Kognitiv psykologi masse annet , men jeg er saa troett :-? Oh post nr 200 Hørt om bokstavene æ, ø og å. Lenke til kommentar
bkak Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Verden, vitenskap og samfunnet. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 - Damer / skjoennhet - Dyr - Krig - Musikk - Kognitiv psykologi masse annet , men jeg er saa troett :-? Oh post nr 200 Hørt om bokstavene æ, ø og å. hørt om at han er i usa og der finnes det ikke æ,ø og å på keyboardet Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Det er en ting som fascinerer meg mest og det er Den endeløse rekken av merkelige topic`er på hardware.no`s forum. Bortsett fra det: -at folk er religiøse -at folk er religiøse -at folk er religiøse -sentrifugalkrafta (kjører Golf GTi) -retardasjonskrafta (nye bremser) -se & hør -filmen "gay niggers from outer space" DrErling Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 språk bra sagt. kom ikke på det selv, men når du tenker over det.... Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Data/Teknologi En del historie 1900-tallet The Forbidden Realms Verdensrommet Musikk Språk, (men tysk-timene er kjedelige) Romertall Rollespill (og spill generelt) Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 - Damer / skjoennhet - Dyr - Krig - Musikk - Kognitiv psykologi masse annet , men jeg er saa troett :-? Oh post nr 200 Hørt om bokstavene æ, ø og å. hørt om at han er i usa og der finnes det ikke æ,ø og å på keyboardet Er i utlandet ja....sAA det er dAArlig med AE og AA og OE`er her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå