Tehjoran Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Hei, har som tittelen sier utrolig lyst å dra på TG09. en kompis av meg skal dra dit med to andre han kjenner.. Men vis jeg drar dit i år, blir jeg alene og det har jeg hvertfall ikke lyst til å være viss jeg er på TG.. Er det flere som drar dit alene? for har utrolig lyst å dra dit som sagt men vil ikke være alene, så jeg drar kansje ikke.. Vet ikke hva jeg skal spørre om engang! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Du er aldri alene på TG! Så dra nedover og bli kjent med nye folk! Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Har hørt mange folk snakke om at man får venner der nede.. Men men.. Syntes det er litt flaut å dra nedover helt alene for første gang... Men er det sånn reserverte plasser greie? eller kan man bare sette seg hvor man vil? Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg skal dit førstegang i år. jeg drar alene , meld deg på ts rekka fort som fy , det er for dem som reiser alene og er førstegang på tg... www.thesurvivors.biz Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Det hørtes kult ut.. Sliter bare med Billetten.. xD Vet jeg er "litt" sent ute.. Lenke til kommentar
ntls Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg er i samme situasjon som deg OP. Skulle egentlig være med på TG i år med en kompis. Men så har han fått innkalling til militæret og da blir det kun meg. Jeg har ikke noe i mot å reise på LAN alene. Derimot er det verre når du ikke har noen du kan stole 100% på til å være med deg. Meg og min kompis som var der i fjord var nøye at det var alltid en av oss som var og passet på plassene våre. Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 men joine ts rekka ? Det blir billetter i refundering snart vettu ;D Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Joiner gjerne jeg.. Høres veldig sikkert ut Lenke til kommentar
tigersager Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Joiner gjerne jeg.. Høres veldig sikkert ut Jeg er hovedleder for denne rekka, og jeg kan bekrefte et du sier, vi er seriøse og 100% sikkre, men vær rask, vi avslutter påmelding og avmedling på fredag kl 23:59 Gå inn på hjemmesia som bimme viste deg, der haru en del info om oss! velkommen skal du være! Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Kan egentlig ikke stole på noen 100%, men er du med på en rekke så er det sikker flere du kan bli kjent med sånn med engang, og noen du kan forholde deg til. Og some oftest så pleier sånne rekker å se etter hverandre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå