Gå til innhold

[Løst]Utrolig lyst å dra på TG09. Men vil ikke dra Alene!


Anbefalte innlegg

Hei, har som tittelen sier utrolig lyst å dra på TG09. en kompis av meg skal dra dit med to andre han kjenner.. Men vis jeg drar dit i år, blir jeg alene og det har jeg hvertfall ikke lyst til å være viss jeg er på TG..

Er det flere som drar dit alene? for har utrolig lyst å dra dit som sagt men vil ikke være alene, så jeg drar kansje ikke.. Vet ikke hva jeg skal spørre om engang!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er i samme situasjon som deg OP. :p Skulle egentlig være med på TG i år med en kompis. Men så har han fått innkalling til militæret og da blir det kun meg.

 

Jeg har ikke noe i mot å reise på LAN alene. Derimot er det verre når du ikke har noen du kan stole 100% på til å være med deg.

Meg og min kompis som var der i fjord var nøye at det var alltid en av oss som var og passet på plassene våre.

Lenke til kommentar
Joiner gjerne jeg.. Høres veldig sikkert ut :D

 

Jeg er hovedleder for denne rekka, og jeg kan bekrefte et du sier, vi er seriøse og 100% sikkre, men vær rask, vi avslutter påmelding og avmedling på fredag kl 23:59

 

Gå inn på hjemmesia som bimme viste deg, der haru en del info om oss! velkommen skal du være!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...