Tharayman Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Formaterte netopp C: partisjonen min da jeg ville innstallere Vista Eternity, men fikk bare meldingen "Windows is uanble to find a system volume that meets its criteria for installation". GIkk til slutt lei og prøvde med en Xp-plate istede! Men samme visa her! Ingen av programmene vil innstallere på noen av de 3 diskene mine uavhengig av hvor mye jeg formaterer og kjører diskpart:( Væææærsåsnillåhjelpe?=) Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 SATA disk, med manglende driverstøtte ? Lenke til kommentar
Tharayman Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 SATA disk, med manglende driverstøtte ? Kan absolutt virke slik! Men hvor finner jeg drivere da? Rart verken Xp eller Vista har drivere? Har jo bare et halvgammelt msi-gamerkort:S Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Du finner drivere på hjemmesidene til MSI. ps. dersom du forteller nøyaktig hvilket kort du har, så blir det lettere å hjelpe. pps. Vista Eternity er ikke et offesielt MS produkt, så hvilke drivere som følger med der er usikkert. Hvilken utgave av XP har du ? (servicepack ..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå