Gjest Gjest_forvirret... Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Skriver anonymt pga har venner her på forumet. Har blitt kjent med ei jente, og vi er blitt et kjærestepar. Men er en ting jeg er usikker på. Jeg vet ikke om ejg er forelska eller noe, kanskje gått "et steg videre", at jeg er liksom over forelskelsen, hvis dere skjønner, og har hoppet videre? Vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Men jeg er utrolig glad i henne, og tenker så og si hele tiden, men så er det det med at jeg er usikker på om jeg er forelska eller ikke. Har aldri vært skikkelig forelska før, så vet ikke hvordan det er helt. Jeg tenker som sagt på henne hele tiden, og jeg har snakket med henne HVER ENESTE dag siden vi ble kjent, over skype/msn/sms/telefon. Er også redd for å miste henne, på en eller annen måte. Spør hvis dere trenger å vite noe mer. Vet ikke hva mer jeg skal skrive. Forresten. Jeg er 16 og hu er 15. Hu blir 16 om en mnd ca. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_forvirret Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 En ting til. Kaller også jenter i klassen og sånn for det hun heter. Spesielt de som heter noe som ligner ganske mye. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hvor lenge har dere vært sammen? Lenke til kommentar
Gjest Gjest_forvirret... Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Har vært sammen i snart en uke, men har holdt på i ca 3 uker. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_forvirret Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 En uke i dag faktisk Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Har vært sammen i snart en uke, men har holdt på i ca 3 uker. Ville vært rart å ha kommet "et steg videre" så fort. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_forvirret Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Me knows, Jonazzaz. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg tror du bare har fått kalde føtter, redd for å hoppe inn i et forhold etc. Bare gi det litt tid. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_forvirret Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Tror du kan være inne på noe der. Har ikke hatt noe seriøst forhold siden 7./8. og i mine øyne er ikke forhold så seriøse i den alderen. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Enig der. Bare tenk deg om litt. Du er heldig som har kjæreste, hvertfal hvis dama di er av den gode typen. Tenk på hvorfor du falt for henne i utgangspunktet etc. og forhåpentligvis vil du komme frem til at du har en herlig kjæreste=) Annet enn det, kan jeg bare nok en gang si at du må gi det litt tid til å synke ned. Nyt tiden du har med kjæresten, og ta det etter ditt eget tempo. Good luck Lenke til kommentar
Gjest Gjest_forvirret... Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hun er en herlig og fantastisk jente. Føler at jeg kan åpne for henne slik som jeg ikke kan for særlig mange andre. Tusen takk for hjelpen, jente_12 Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hun er en herlig og fantastisk jente. Føler at jeg kan åpne for henne slik som jeg ikke kan for særlig mange andre. Tusen takk for hjelpen, jente_12 Da har du nok truffet jackpoten, hvis du først har funnet en slik jente, hold deg til henne No probs, ønsker deg lykke til videre med forholdet Lenke til kommentar
kaolla89 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 kjenner meg litt igjen alt var skikkelig spennende den tiden før jeg ble sammen og rett etter jeg ble sammen med typen.. så dabbet liksom den følelsen av etterhvert... men han er i militæret, så jeg ser han ikke ofte... det hjelper å ikke se hverandre så ofte hehe. det hjelper, for da kan du legge merke til om du savner henne. da har du på en måte litt tid til å tenke over ting selv. ikke at dere skal ta en pause liksom... men bare dra bort, uten henne, eller dra ut med noen venner uten henne, og føl på deg selv åssen det er. har også lagt merke til at jeg ikke syns andre gutter er noe interessante. før jeg ble sammen med typen kunne jeg bli litt betatt av mange gutter... det er mange snille og pene gutter i klassa mi, og jeg vedder på at om jeg ikke hadde vært sammen med typen, så hadde jeg sikkert fått et godt øye til en av de i klassa.... det har jeg tenkt mye på, men er glad for at jeg ikke føler det sånn. jeg er stolt av typen min, og jeg er ikke redd for at andre veit at vi er sammen osv... kjenn etter om du har de samme følelsene. noe som funker er jo å kanskje ha en 'romantisk aften' med henne hehe finn på noe ekstra koselig, og si pene ting til henne. da sier hun helt sikkert pene ting tilbake. om du syns det er ganske flott å høre tingene hun sier og gjør mot deg, sånne fine og snille og koselige ting altså, så yay, liksom vet at det er litt vanskelig det der... jeg var litt forvirra jeg og etter å ha vært sammen med typen en stund. men så har vi vært sammen i snart ett år, og lært mye om hverandre... det er jo viktig det og. å kjenne hverandre godt. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Du er 16. Du kommer til å rote med maaange damer før du slåtr deg til ro gutt. slutt å bekymre deg. lev livet og lær på veien. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå