fudun Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Hei, går det an å sette Exact Audio Copy til å autostarte ripping av cd'er når man putter de inn? Rota igjennom options uten å få øye på noe sånt... Lenke til kommentar
fudun Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 Noen som har klart å mekke en ordentlig rip av Madrugada sin Grit? Driver og legger inn hele samlinga på pc'n, og en eller annen idiot fant det for godt å kopisperre den plata... EAC klarte det greit med litt mekking, bortsett fra at det ble et gap mellom 9 og 13 sek på hvert spor, og DET er irriterende... Fikk tilslutt til å kopiere alt unntatt spor 11 (siste før kopisperremøkka) ved å teipe og bruke DVD-romen min. Men jeg vil ha spor 11 og... Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 det er jo ikke ulovlig å laste ned..? iaf ikke når du har orginalen 8) Lenke til kommentar
fudun Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 man finner ikke all verden av madrugada for nedlasting da. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Noen som har klart å mekke en ordentlig rip av Madrugada sin Grit? Driver og legger inn hele samlinga på pc'n, og en eller annen idiot fant det for godt å kopisperre den plata... EAC klarte det greit med litt mekking, bortsett fra at det ble et gap mellom 9 og 13 sek på hvert spor, og DET er irriterende... Fikk tilslutt til å kopiere alt unntatt spor 11 (siste før kopisperremøkka) ved å teipe og bruke DVD-romen min. Men jeg vil ha spor 11 og... Hadde ikke noe problem med den skiva i det hele tatt, jeg. Men kommer kanskje av at jeg brukte en høngammel Hewlett-Packard 8100i brenner og EAC. Men du kan jo også prøve Easy cd da extractor 5, er du heldig så klarer du det med den også Lenke til kommentar
fudun Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 Ingen som vet noe om autostart i eac? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå