Midnight_walker Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hei! Jeg har en MacBook Pro 17" og i den er det et innebygd kamera. Jeg veit at jeg kan ta bilder i Photobooth med den, men kan jeg filme med det (om ikke i Photobooth, hvilket program)? Takker for svar Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 iMovie kan vel kjøre capture direkte fra iSight-kameraet. Andre programmer kan sikkert også gjøre dette, men iMovie er vel det kjappeste for å bare få kjørt en capture fra iSight, annet enn Photobooth Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hvis du kjører Leopard trykker du bare på video knappen (tredje fra venstre). Knappene er til venstre for den røde capture knappen! /Yaricks Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Du kan filme med Photobooth vis du har leopard som han over sier Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg har Leopard 10.4. Tror jeg må ha 10.5 for å få filma. Hvertfall tilfelle med noen venner av meg som har 10.5. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Du skal få filmet med iSight-kameraet ditt hvis du bruker iMovie HD, som skal ha fulgt med Macen din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå