9dood9 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hei Jeg fikk for en liten stund tilbake RRD, så gidder jeg ikke sende den vekk i 6 uker på reperasjon i tyskland, så jeg vurderer å bare kjøpe ny. Det jeg lurte på da, var om viss jeg kjøper arcade, og bare tar harddisken fra min gamle, om den fungere akuratt som en vanlig xbox? Jeg er ganske sikker på at det funker sånn, men vil være helt sikker på at den ikke mangler noe! Takker for svar, 9dood9 Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Ja, det vil fungere uten problemer. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Men hvis du gjør det, så sender du den gamle til Tyskland anyways. Backup for RROD. Er ikke alle det tar 6 uker for, det er skrekkeksemplene. For en del tar det under uka. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Og pedantisk som jeg er, det heter: 3RLOD. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Det går under begge navna, men jeg har hørt uttrykket RROD mye mer enn 3RLOD. RROD = Red ring of death (er jo ikke en ring, men uansett) 3RLOD = 3 red lights of death Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Prat med noen som har god peiling på 360 og de vil be deg om å putte inn videokabelen ordentlig hvis du sier du har RROD... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Dummeste jeg har hørt, de fleste mener nok at RROD er de tre kjente strekene. Heller omvendt. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Er ikke spesielt komplisert: RROD - Red Ring Of Death. Komplett rød ring foran på 360en, betyr at AV-kabelen ikke står ordentlig i. 3RLOD - 3 Red Lights Of Death. Indikerer hardware error. At "de fleste" tror noe annet gjør det ikke korrekt, dessuten sa jeg at det var for å være pedantisk i den første posten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå