Gabsterino Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Har sett forskjellige firma ha outlook på nettet, slik at de også kan lese mailen sin uansett hvor de er. Hvordan får de til dette? Noen som vet hva scriptet heter? Foreksempel hvis et firma heter googl, så går de inn på mail.googl.no så kommer opp en vanlig innloggingsskjerm til brukeren. Så når de da har logget inn så kommer opp en helt lik outlook som du har på windows. Noen som vet hvor jeg får tak i dette? Evt andre mail systemer jeg kan ha til nettsiden min? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Har sett forskjellige firma ha outlook på nettet, slik at de også kan lese mailen sin uansett hvor de er.Hvordan får de til dette? Noen som vet hva scriptet heter? Foreksempel hvis et firma heter googl, så går de inn på mail.googl.no så kommer opp en vanlig innloggingsskjerm til brukeren. Så når de da har logget inn så kommer opp en helt lik outlook som du har på windows. Noen som vet hvor jeg får tak i dette? Evt andre mail systemer jeg kan ha til nettsiden min? Det du leter etter er vel, Exchange? Lenke til kommentar
Gabsterino Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 ja det var kanskje det:) men fant ut at det var hvis jeg hadde egen server:) Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Kalles så mye som Outlook Web Access og er et tillegg til Exchange Server Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå