Bebeluv Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 Jo, det er greit nok det, jeg går ikke rundt å flasher men bokserkanten kommer jo frem i lyset av og til... I gymmen f.eks, ser litt rart ut når nesten alle går rundt i samme boxer? Hvorfor ser det rart ut? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 Åja, det er kjempe rart. (Ironi funnet) Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Noen som har funnet en butikk i Oslo som selger CK boksere? Tenkte jeg skulle prøve, men jeg gidder ikke kjøpe en 3-pakning bare for å teste. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Hvor får dere egentlig tak i flashye CK boksere? Jeg digger CK boxere, men de finnes jo bare i hvit med farget stripe, eller sort med farget stripe. Ikke at jeg vil ha de flashye, men har bare funnet plaine... Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 5 pack Bjørn Borg boxere til 200,- på eBay.. Gratis frakt. Jeg har faktisk bestillt en pakke for å sjekke kvaliteten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå