gjgjgjtytyty Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Såg ganske gode ut dei der Espennt, nokon som sel sånt i Norge? Dei hadde litt lengre bein, det gjer dei sikkert meir stabile. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Homme Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Dessuten har alle BB boxere Flasher du boxeren din til alle da eller? Og no, that guy has the same black socks as me! Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Dersom Calvin Klein boxere skulle falle i smak, finnes de i pakker her: http://www.maximum.no/product/calvin_klein_3-pack/2259 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Dessuten har alle BB boxere Flasher du boxeren din til alle da eller? Og no, that guy has the same black socks as me! Hehe, ein skulle tru alle med BB-boxer flasher den, synest eg ser den stadig vekk. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Det var jo også en måte å se det på, gratulere =) Poenget var vel mer at en boxer brukes som UNDERtøy og derfor synes jeg det er litt rart at det virker som du vil ha en boxer å vise frem som ikke alle andre har Lenke til kommentar
toazty Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 nei , egentlig ikke? ! ? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg har aldri skjønt greien med Bjørn Borg-undertøy. Bjørn Borg kan f.eks. lage noen gode sko, og ikke minst tøfler, men undertøyet deres er oppskrytt. Selv har jeg mitt undertøysreserve i stor grad i Calvin Klein - jeg tror prisen er omkring den samme, men kvaliteten virker for meg mye bedre. Og dere som skal flashe kanten - er ikke CK vel så bra som BB å flashe - eller har jeg vært for lenge i utlandet nå? Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Dra på Carlings, der har de pleid å ta 299 for 2. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 Alle boxerar med korte bein synst eg er ekle å gå i. Bjørn borg har lange bein og derfor likar eg dei betre enn visse andre. Det finst sjølvsagt andre boxerar med lange bein, men det er jammen blitt meir og meir sjeldent. Likte dei smartguy.dk bokserane. Selgast det nokre liknande i Noreg? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 forkjellen på trunks og tights ? ble forvirra eg nå.. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 ser forkjellen nå, tror det blir noen tights på meg ja.. må passe meg perfekt , jeg som står og går 9-12 timer hver dag.. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 I fare for å hijacke tråden: Synd CK-bokserne er så jævlig stygge. Kall meg forfengelig, men jeg liker plaint undertøy. BB-boksere er digge i starten, men mister litt formen. MAN-bokserne fra Dressmann er veldig gode syns jeg, men har alle modellene de selger så er hypp på å prøve noe annet. Hører rykter om at Cubus (fysj) selger noen veldig gode boksere? Akkurat nå er jeg interessert i noen billige, trange boksere. Noen tips? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 Cubus har disse L.O.G.G boxerne (viss det er sånn navnet er). De er faktisk veldig gode og gå i også. Men har bare 2 stykker akkurat nå. Koster vel rundt 59-69 kroner for et par. (Var noe rundt der) De er kanskje ikke VELDIG gode, men de er brukbare. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 I fare for å hijacke tråden: Synd CK-bokserne er så jævlig stygge. Kall meg forfengelig, men jeg liker plaint undertøy. BB-boksere er digge i starten, men mister litt formen. MAN-bokserne fra Dressmann er veldig gode syns jeg, men har alle modellene de selger så er hypp på å prøve noe annet. Hører rykter om at Cubus (fysj) selger noen veldig gode boksere? Akkurat nå er jeg interessert i noen billige, trange boksere. Noen tips? Man får Calvin Klein boxere i nøytrale farger også, kjøpte en 3-pack med svart, grå og hvit. Dette var dog i en butikk som jeg ikke husker navnet på Lenke til kommentar
Teac Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) I fare for å hijacke tråden: Synd CK-bokserne er så jævlig stygge. Kall meg forfengelig, men jeg liker plaint undertøy. BB-boksere er digge i starten, men mister litt formen. MAN-bokserne fra Dressmann er veldig gode syns jeg, men har alle modellene de selger så er hypp på å prøve noe annet. Hører rykter om at Cubus (fysj) selger noen veldig gode boksere? Akkurat nå er jeg interessert i noen billige, trange boksere. Noen tips? Man får Calvin Klein boxere i nøytrale farger også, kjøpte en 3-pack med svart, grå og hvit. Dette var dog i en butikk som jeg ikke husker navnet på Jeg har massvis av CK boxere i nøytrale farger (hvit og svart). Her i Stavanger har vi en butikkkjede som heter Dick & Daisy, vet ikke om det er en lokal greie eller. Endret 27. februar 2009 av Teac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå