Gå til innhold

hvor kjøpe bjørn borg boxere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har aldri skjønt greien med Bjørn Borg-undertøy. Bjørn Borg kan f.eks. lage noen gode sko, og ikke minst tøfler, men undertøyet deres er oppskrytt. Selv har jeg mitt undertøysreserve i stor grad i Calvin Klein - jeg tror prisen er omkring den samme, men kvaliteten virker for meg mye bedre. Og dere som skal flashe kanten - er ikke CK vel så bra som BB å flashe - eller har jeg vært for lenge i utlandet nå?

Lenke til kommentar

Alle boxerar med korte bein synst eg er ekle å gå i. Bjørn borg har lange bein og derfor likar eg dei betre enn visse andre. Det finst sjølvsagt andre boxerar med lange bein, men det er jammen blitt meir og meir sjeldent. Likte dei smartguy.dk bokserane. Selgast det nokre liknande i Noreg?

Lenke til kommentar

I fare for å hijacke tråden:

 

Synd CK-bokserne er så jævlig stygge. Kall meg forfengelig, men jeg liker plaint undertøy. BB-boksere er digge i starten, men mister litt formen. MAN-bokserne fra Dressmann er veldig gode syns jeg, men har alle modellene de selger så er hypp på å prøve noe annet. Hører rykter om at Cubus (fysj) selger noen veldig gode boksere? Akkurat nå er jeg interessert i noen billige, trange boksere. Noen tips?

Lenke til kommentar
I fare for å hijacke tråden:

 

Synd CK-bokserne er så jævlig stygge. Kall meg forfengelig, men jeg liker plaint undertøy. BB-boksere er digge i starten, men mister litt formen. MAN-bokserne fra Dressmann er veldig gode syns jeg, men har alle modellene de selger så er hypp på å prøve noe annet. Hører rykter om at Cubus (fysj) selger noen veldig gode boksere? Akkurat nå er jeg interessert i noen billige, trange boksere. Noen tips?

 

Man får Calvin Klein boxere i nøytrale farger også, kjøpte en 3-pack med svart, grå og hvit. Dette var dog i en butikk som jeg ikke husker navnet på ;)

Lenke til kommentar
I fare for å hijacke tråden:

 

Synd CK-bokserne er så jævlig stygge. Kall meg forfengelig, men jeg liker plaint undertøy. BB-boksere er digge i starten, men mister litt formen. MAN-bokserne fra Dressmann er veldig gode syns jeg, men har alle modellene de selger så er hypp på å prøve noe annet. Hører rykter om at Cubus (fysj) selger noen veldig gode boksere? Akkurat nå er jeg interessert i noen billige, trange boksere. Noen tips?

 

Man får Calvin Klein boxere i nøytrale farger også, kjøpte en 3-pack med svart, grå og hvit. Dette var dog i en butikk som jeg ikke husker navnet på ;)

Jeg har massvis av CK boxere i nøytrale farger (hvit og svart). Her i Stavanger har vi en butikkkjede som heter Dick & Daisy, vet ikke om det er en lokal greie eller.

Endret av Teac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...