GrevenLight Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) GrevenLight: Kul Tiras: GrevenLight: Lymp - Alliance - Death Knight - Gnome GrevenLight: Lympinator - Alliance - Mage - Gnome GrevenLight: Voffern - Horde - Hunter - Tauren Endret 16. juli 2009 av GrevenLight Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Skumtroll Ravencrest: Quinchy - Alliance - Druid - Night Elf Ravencrest: Shubidubba - Alliance - Hunter - Night Elf Ravencrest: Kacki - Alliance - Death Knight - Gnome Hellscream: Futtlur - Alliance - Paladin - Dwarf Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Ravencrest Skurupu: Oguobougo - Horde - Mage – Troll Skurupu: Alila - Horde - Paladin - Blood Elf Magen min er allerede oppført, men jeg har nylig dratt med meg paladinen fra 70 til 80 og har begynnt å spille litt på den igjen. Endret 15. juli 2009 av Skurupu Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 SkumtrollRavencrest: Quinchy - Alliance - Druid - Night Elf Ravencrest: Shubidubba - Alliance - Hunter - Night Elf Ravencrest: Kacki - Alliance - Death Knight - Gnome Hellscream: Futtlur - Alliance - Paladin - Dwarf Ahhh, Hellscream... Kjenner du en som heter Lymp der? Broren til en venn av meg heter Lymp og spiller på Hellscream Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 SkumtrollRavencrest: Quinchy - Alliance - Druid - Night Elf Ravencrest: Shubidubba - Alliance - Hunter - Night Elf Ravencrest: Kacki - Alliance - Death Knight - Gnome Hellscream: Futtlur - Alliance - Paladin - Dwarf Ahhh, Hellscream... Kjenner du en som heter Lymp der? Broren til en venn av meg heter Lymp og spiller på Hellscream Kjenner ingen der Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 ok Alle burde lage en alliance dude på Kul Tiras, det er den kuleste :P Lenke til kommentar
Penance Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Vashj Penance: Eneosbabe - Horde - Priest - Blood elf Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Tufte Laughing Skull: Simze - Horde - Troll - Hunter Laughing Skull: Audhulma - Horde - Tauren - Shaman Lightning's Blade: Emphera - Alliance - Dwarf - Priest (konto lånt bort til en venn atm.) Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 De som er verdt og nevne er vel mine to høyeste; Boulderfist: Rusmus - horde - troll - rogue Stormscale: Cheapone - horde - belf warlock PvP for the win! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 16. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2009 Da var listen oppdatert, er ikke character din på listen så se på hva du har postet og rett på feilene. Hint Hint [b]Server Ditt brukernavn på [u]diskusjon.no[/u]: [u]Karakternavn (lvl) [/u]- [u]Horde/Alliance[/u] - [u]Karakterens klasse[/u] - [u]Karakterens Rase[/u][/b] [u]Eksempel:[/u] Hellscream Insense: Insense - Horde - Mage - Undead Lenke til kommentar
fnux Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Magtheridon Expect: Expèct - Alliance - Paladin - Human Endret 16. juli 2009 av Expect Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Ahhh, Hellscream... Kjenner du en som heter Lymp der? Broren til en venn av meg heter Lymp og spiller på Hellscream Vet hvem han er Kul og morsom type Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Laughing Skull: Tufte: Simze - Horde - Troll - Hunter Tufte: Audhulma - Horde - Tauren - Shaman Lightning's Blade: Tufte: Emphera - Alliance - Dwarf - Priest Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Balnazzar: Frohman: Levonne - Horde - Blood Elf - Paladin Lenke til kommentar
Naive Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Vashj: Naive: Lorïen - Horde - Undead - Mage og jeg som i grunn ikke tenkte å poste characteren min her, jaja Lenke til kommentar
Xiffic Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Sunstrider: Xiffic: Xiffic - Alliance - Hunter - Dwarf Flyttet til Al'Akir =) Lenke til kommentar
vattom Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Bronzebeard vattom: Magelucian - Alliance - Mage - Human Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Silvermoon: .Butthead. : Assfaceman - Alliance - Night Elf Male - Rogue - Lvl70 Lenke til kommentar
bergen Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Bergen Ravencrest: Maros - Alliance - Shaman - Draenei Ravencrest: Bodeega- Alliance - Mage - Gnome Ravencrest: Malore - Alliance - Death Knight - Draenei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå