-Léon- Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 (endret) SaurfangFilosofem: Morendin (41) - Alliance - Paladin - Dwarf Andre gangen du har skrevet og begge gangene har du glemt å skrive serveren du spiller på ^^ Se rett over "Filosfem: blabla" så står det Saurfang Ja, såg det nå. Vet ikke hva jeg tenkte på siden du var added fra før av ;P Men alt skal være oppdatert. Edit: Du skal være på listen nu Carlgutt. Endret 13. april 2009 av Zeüs Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Vek'nilashidunnomysex-Horde-warlock-belf Ennå ikke i første posten. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 har migrert fra Stormreaver til Talnivarr. kan du endre førsteposten til Talnivarr: Valkyria: Valkyrià - Alliance - Paladin - Human og delete stormreaver? Lenke til kommentar
Jon Skvadron Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Såg ingen fra Bloodhoof her, så får vell slenge meg på lista Bloodhoof: Jon SKvadron: Steakhouse - Horde - Warrior - Tauren Lenke til kommentar
Naramar Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Moonglade ; Kim_A - Silvano - Human - Paladin Endret 17. april 2009 av kim_a Lenke til kommentar
Turbopusn Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Azjol-Nerub Courtinia - Horde - Warlock - Undead Lenke til kommentar
terax Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Terokkar Terax: Holymoses - Horde - Priest - Troll Endret 30. april 2009 av terax Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Eksempel: Frostwhisper Mattivc: Leothorn - Aliance - Hunter - Dwarf Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Aszune:Zagbladet: Zagbladet - Alliance - Paladin – Dwarf Sylvanas: [PvP] Denso: Denso - Horde - Druid - Tauren Begge disse to er mine chars, og brukeren min er PSV, ikke hhv. Zagbladet/Denso. Main akkurat nå er vel: Frostmane: [PvP] PSV: Mithranda - Horde - Paladin - Blood Elf Endret 2. mai 2009 av PSV Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Stormscale Nesnomis: Nesgawl - Horde - Death Knight - Blood Elf Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Kan jo føre opp de resterende av mine level 80 karakterer, selv om jeg ikke nødvendigvis spiller så mye på alle: Darksorrow Inxs: Peebo - Alliance - Rogue - Gnome Inxs: Mucky - Alliance - Druid - Night Elf Inxs: Jormungand - Alliance - Death Knight - Human Lenke til kommentar
Porto Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 The Maelstrom Porto: Fois - Alliance - Paladin - Dwarf Lenke til kommentar
ost3popp Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Zenedar Ost3popp - Crazylervik - Alliance - Paladin - Dwarf Endret 3. mai 2009 av ost3popp Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Lurvefranzen: Neyan - Alliance - Warlock - Human Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Anyone want tomatoes with a big fat stomach? Endret 21. desember 2010 av Zarfax Lenke til kommentar
nikrus Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Chamber of Aspects Nikrus: Nifz - Alliance - Paladin - Human Yay, den første på en C server Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Aszune:Zagbladet: Zagbladet - Alliance - Paladin – Dwarf Sylvanas: [PvP] Denso: Denso - Horde - Druid - Tauren Begge disse to er mine chars, og brukeren min er PSV, ikke hhv. Zagbladet/Denso. Main akkurat nå er vel: Frostmane: [PvP] PSV: Mithranda - Horde - Paladin - Blood Elf Fixed. Lurvefranzen: Neyan - Alliance - Warlock - Human Server? ** Resten av listen er nå oppdatert ** Endret 6. mai 2009 av Zeüs Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Macord sin DK på Frostmane står oppført to ganger. Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Runetotem PsykoRage: Ragei - Horde - Warlock - Undead Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå