Holmgr3N Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Nagrand - Alliance, 80 Rogue Essem Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 Da er listen oppdatert. Hvis du ikke finner din character på listen så er det pga dere har glemt å skrive inn, server-rase-klasse eller navnet. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg syns vi burde legge til lvl og dato du havnet på listen. Balnazzar: Qbab: Yenith - horde - paladin - bloodelf - lvl 30 - 04/04/09 Lvl med tanke på at det ikke alle som er åtti å kanskje har lyst på noen å levle sammen med. Dato charen var lagt til i listen, så man kan kalkulere seg frem til om det er logisk at den spilleren fremdeles spiller på samme charachter. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 Ikke dum ide. Går greit for meg å ligge til dato og level, bare folk holder seg til malen i førsteposten. Gjør det så mye letter å oppdatere listen. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Saurfang Filosofem: Morendin - Alliance - Paladin - Dwarf Så la jeg merke til hvor teit navnet mitt er :| Lenke til kommentar
eXa Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jaja, for en som ikke kan norsk så ser det kansje ut som noe fra Tolkien... Lenke til kommentar
haffi Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Update. Jeg switcha server til Draenor Haffi - Shaman - ally - dranei Lenke til kommentar
oslofreak Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) - Endret 9. desember 2015 av oslofreak Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Eeteed - Human - Death Knight - Ravencrest Deetee - Night Elf - Rogue - Ravencrest Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Da er listen oppdatert. Hvis dere vil ha med hvilken level din character er så skrive det ved siden av character navnet, skrive bare hvis din character ikke er 80. Dere kan også skrive inn historien om din character hvis dere spiller på feks en RP server, så skal jeg linke til posten deres ved char navnet. [b]Server Ditt brukernavn på diskusjon.no: [u]Karakternavn (lvl) [/u]- Horde/Alliance - Karakterens klasse - Karakterens Rase[/b] Endret 8. april 2009 av Zeüs Lenke til kommentar
wizardos Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Grim Batol Wizardos: Kelyus (80) - Alliance - Priest - Human Lenke til kommentar
Quickiz Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Server: Darksorrow Ondskapensakse: Askur (35) - Hord- Druid - Tauren Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Saurfang Filosofem: Morendin (41) - Alliance - Paladin - Dwarf Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Altså jeg ser en liten feil i denne liste... I den gamle tråden skrev jeg følgende: Server: Balnazzar Horde/Alliance: Alliance Rase: Dwarf Klasse: Hunter Navn: Koffert Så med det ble jeg satt som: D3nnis: Koffert - Horde - Shaman – Tauren :S Ikke i nærheten av hva jeg skrev.. xD Hadde vært fint om du endret det Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 SaurfangFilosofem: Morendin (41) - Alliance - Paladin - Dwarf Andre gangen du har skrevet og begge gangene har du glemt å skrive serveren du spiller på ^^ Altså jeg ser en liten feil i denne liste...I den gamle tråden skrev jeg følgende: Server: Balnazzar Horde/Alliance: Alliance Rase: Dwarf Klasse: Hunter Navn: Koffert Så med det ble jeg satt som: D3nnis: Koffert - Horde - Shaman – Tauren :S Ikke i nærheten av hva jeg skrev.. xD Hadde vært fint om du endret det Vet ikke hvorfor det skjedde men, det har blitt fikset på nå. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 SaurfangFilosofem: Morendin (41) - Alliance - Paladin - Dwarf Andre gangen du har skrevet og begge gangene har du glemt å skrive serveren du spiller på ^^ Se rett over "Filosfem: blabla" så står det Saurfang Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Grim Batol Dernel: Dernel(80) - Alliance - Shaman - Draenei Dernel: Malevolence (80) - Alliance - Death knight - Human Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Aggramar trondozy: Wallee(80) - Alliance - Warrior - Gnome Det var imafgkinwall før helt til noen i guilden reporta meg fordi jeg kalte han en feit slabbedask fordi han bare stakk ifra raidet midt i et raid Endret 9. april 2009 av TronDoZY Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Arathor Random^Hero: Deathcrest (73) - Alliance - Death knight - Draenei Lenke til kommentar
Quickiz Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Ondskapensakse: Darksorrow: Dottzur - Hord - Blood Elf - Paladin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå