Gå til innhold

Hvilken World of Warcraft server spiller DU på? Skriv det her og hva din character heter. [Les førstepost!] (26/07-14)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sylvanas

Macord: Hesaz - Horde - Orc - Shaman

-> WTB boost! :)

Må få meg et par instance items til så er jeg klar. Har bare 3k HPs atm, men med nytt utstyr burde jeg ha 3.5k i alle fall. Har en 40sta/12 agi leg enchant liggende klar.

Må få meg et par instance items til så er jeg klar. Har bare 3k HPs atm, men med nytt utstyr burde jeg ha 3.5k i alle fall. Har en 40sta/12 agi leg enchant liggende klar.

Nå er ikke shamans veldig bra å booste med, spesielt ikke resto, men sleng inn en whisper i helga eller noe har da stort sett ikke stort å bedrive.

Nå er ikke shamans veldig bra å booste med, spesielt ikke resto, men sleng inn en whisper i helga eller noe har da stort sett ikke stort å bedrive.

jeg er med på Emesis, kan likegreit levle roguen nå til dags :p

jeg er med på Emesis, kan likegreit levle roguen nå til dags :p

Haha, drøm. Gief epixx på Frostmane først:P

tittentei - 80 orc rouge The venture co

En av uhells sønnene til trall, født i all hemmelighet dypt inne i rfk og lenge offer for barnemishandlig, måtte derfor tidlig lære meg og gjemme meg i skyggene og bare handle når det passet seg best, ble derfor naturlig og oppsøke "Shenthul" som er videnkjent som den mest erfarene rogue treneren i Ogrimmar, han lærte meg alt jeg trenger for og snike raskt og efetivt myrde noen.

ligger fortiden i trening for og en dag hevne meg på min hardhendte og voldelige far, det skal skje! en stille natt når han minst venter det!

Endret av digitalglenn

KAZZAK

Night Elf - Rogue - Assasination - eller Combat.

Slutta med wow så husker ikke helt^^

Venter bare på nytt content fordi jeg veit at det faenimegsuger og løpe rundt i sirkel i Dalarna og vente på raid eller arena :)

De få gangene man kan gå nax i uka :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...