Macord Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Sylvanas Macord: Hesaz - Horde - Orc - Shaman Frostmane Macord: Burnham - Horde - Orc - Death Knight Lenke til kommentar
Hel Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 SylvanasMacord: Hesaz - Horde - Orc - Shaman -> WTB boost! Må få meg et par instance items til så er jeg klar. Har bare 3k HPs atm, men med nytt utstyr burde jeg ha 3.5k i alle fall. Har en 40sta/12 agi leg enchant liggende klar. Lenke til kommentar
Macord Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 -> WTB boost! Må få meg et par instance items til så er jeg klar. Har bare 3k HPs atm, men med nytt utstyr burde jeg ha 3.5k i alle fall. Har en 40sta/12 agi leg enchant liggende klar. Nå er ikke shamans veldig bra å booste med, spesielt ikke resto, men sleng inn en whisper i helga eller noe har da stort sett ikke stort å bedrive. Lenke til kommentar
frentix Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Får vel slenge meg på jeg også. Ser dere mangler på eonar , så: Eonar Frentix : Conflict - Horde , hunter , troll Lenke til kommentar
Kald Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Stormrage Giba: Sprea - Horde - Paladin - Blood Elf Endret 25. mars 2009 av Giba Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 -> WTB boost! Må få meg et par instance items til så er jeg klar. Har bare 3k HPs atm, men med nytt utstyr burde jeg ha 3.5k i alle fall. Har en 40sta/12 agi leg enchant liggende klar. Nå er ikke shamans veldig bra å booste med, spesielt ikke resto, men sleng inn en whisper i helga eller noe har da stort sett ikke stort å bedrive. jeg er med på Emesis, kan likegreit levle roguen nå til dags Lenke til kommentar
Macord Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 -> WTB boost! Må få meg et par instance items til så er jeg klar. Har bare 3k HPs atm, men med nytt utstyr burde jeg ha 3.5k i alle fall. Har en 40sta/12 agi leg enchant liggende klar. Nå er ikke shamans veldig bra å booste med, spesielt ikke resto, men sleng inn en whisper i helga eller noe har da stort sett ikke stort å bedrive. jeg er med på Emesis, kan likegreit levle roguen nå til dags Haha, drøm. Gief epixx på Frostmane først:P Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) tittentei - 80 orc rouge The venture co En av uhells sønnene til trall, født i all hemmelighet dypt inne i rfk og lenge offer for barnemishandlig, måtte derfor tidlig lære meg og gjemme meg i skyggene og bare handle når det passet seg best, ble derfor naturlig og oppsøke "Shenthul" som er videnkjent som den mest erfarene rogue treneren i Ogrimmar, han lærte meg alt jeg trenger for og snike raskt og efetivt myrde noen. ligger fortiden i trening for og en dag hevne meg på min hardhendte og voldelige far, det skal skje! en stille natt når han minst venter det! Endret 9. april 2009 av digitalglenn Lenke til kommentar
haffi Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Magtheridon Nemros - Ally - dranei - Shaman Talnivarr Albinoen - Horde - Tauren - Druid Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Daxon - Drakonia - Horde - Mage - Undead Yes its me Lenke til kommentar
WillyWanker Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Ibeadoctor, Bloodfeather, alliance, druid, night elf:S Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Stormreaver Valkyria: Valkyrià - Alliance - Paladin - Human Endret 30. mars 2009 av Valkyria Lenke til kommentar
Lange Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Lange: Uman - Alliance - Paladin - Human edit: server= al'akir Endret 31. mars 2009 av Lange Lenke til kommentar
Lomper Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Lomper: Wondertank - Horde - Warrior - Tauren Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 mange som ikke skriver realm her... Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 KAZZAK Night Elf - Rogue - Assasination - eller Combat. Slutta med wow så husker ikke helt^^ Venter bare på nytt content fordi jeg veit at det faenimegsuger og løpe rundt i sirkel i Dalarna og vente på raid eller arena De få gangene man kan gå nax i uka Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Arathor: Karlsen, Human Pally Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Kor'gall Anathemá - Horde - Warrior - Undead Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Frostmane - Bevis - 80 tauren warrior Grim Batol - Emesis - 6x Human rogue Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå