-Léon- Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 Du glemte å legge til level 80 på denne: Doomhammer: Marekatten: Gorgonsol (80) - Alliance - Hunter - Night Elf [01/10-10] Førte ikke opp 80 pga når det ikke står et tall bak, så går jeg ut ifra at characteren er 80. Mens folk som lvl skriver jeg den lvl de er, eller i ditt tilfelle så kopierte jeg bare at du (levler) characteren din. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Argent Dawn:Therawyn: Velaani (63) - Alliance - Death Knight - Draenei [01/10-10] Therawyn: Mirela (58) - Alliance - Death Knight - Draenei [01/10-10] Ikke at det er så veldig viktig, men tenkte bare jeg skulle nevne at det er feil. Da jeg skrev "scratch that" mente jeg at jeg hadde erstatta Mirela med Velaani. Men skulle kanskje vært litt mer tydelig. Endret 4. oktober 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 Argent Dawn:Therawyn: Velaani (63) - Alliance - Death Knight - Draenei [01/10-10] Therawyn: Mirela (58) - Alliance - Death Knight - Draenei [01/10-10] Ikke at det er så veldig viktig, men tenkte bare jeg skulle nevne at det er feil. Da jeg skrev "scratch that" mente jeg at jeg hadde erstatta Mirela med Velaani. Men skulle kanskje vært litt mer tydelig. Antar at jeg skulle egentlig ha fjernet de fra listen? Er hvertfall gjort nå. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Nei, ikke begge to. Bare Mirela. Jeg slettet henne og lagde en ny DK (Velaani). Men det er ikke så nøye, da Velaani bare er en farmchar anyways. Bare la det stå slik, du. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Quel'Thalas: Crippled: Brus (80) - Alliance - Rogue - Night Elf Crippled: Bruz (80) - Alliance - Paladin - Dwarf Crippled: Limewire (80) - Alliance - Priest - Draenei Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Ragnaros: Wiloonah - Level 80 ret pala Xavius: Magule - level 74 ele shaman Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2010 Quel'Thalas: Crippled: Brus (80) - Alliance - Rogue - Night Elf Crippled: Bruz (80) - Alliance - Paladin - Dwarf Crippled: Limewire (80) - Alliance - Priest - Draenei Ragnaros: Wiloonah - Level 80 ret pala Xavius: Magule - level 74 ele shaman 1 Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Stormreaver: Fanta4free- Messaiah-Alliance-Hunter-Nigth Elf med pet med kuleste navnet Gunnar.. ser dere en Nigth elf med med et pet med navn Gunnar er det nok meg Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Kazzak.. Lurer på å skifte server da! Noen tips til hvor? Har: 1 Night Elf Hunter, lvl 80 1 Human Rogue, lvl 80 1 Human Pala, lvl 60 Endret 15. oktober 2010 av Hooooody Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Legg til "les førstepost" i emnetittelen da Cowboy Bob: Basta - Horde - Mage - Blood elf Cowboy Bob: Olgaberit - Horde - Paladin - Blood elf Cowboy Bob: Orklikepork - Horde - Hunter - Orc 2 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2010 Takk, burde ha gjort det for leeeeeeenge siden Cowboy Bob =) Lenke til kommentar
War Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Arathor War (80) - Ally - Paladin - Huaman Lenke til kommentar
Haygon Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Argent Dawn: (Haygon) Vanharen - Human - Rogue Killrogg (Haygon) Dreadshaw - Human - Rogue (Haygon) Velenar - Human - priest (Haygon) Khazbo - Gnome - Mage Defias Brotherhood: (Haygon) Talen - Human - Rogue Endret 19. oktober 2010 av Haygon Lenke til kommentar
nicofacee Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 nicofacee: Kazzak (EU): Etdrit - Alliance - Dwarf Priest Fizk - Alliance - Human Mage Skadedyr - Alliance - Night Elf Druid Lenke til kommentar
Haygon Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 argent dawn - Barridan - Human male warrior Lenke til kommentar
Grogg Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Silvermoon: Lotielin: Malossa - Alliance - Draenei - Hunter Lotielin: Triix - Alliance - Night elf - Druid Endret 20. oktober 2010 av Lotielin Lenke til kommentar
tanteslem Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Ravencrest tanteslem: Tanteslem - Alliance - Shaman - Draenei Mullakrekar - Alliance - Hunter - Dwarf (så klart) Lenke til kommentar
j0rgen^^ Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Kazzak (EU) imitionen - Dwarf - Hunter Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Kul Tiras: JohnRichard: Geliuz - Alliance - Priest - Human Vek'nilash: JohnRichard: Shapeen (7) - Horde - Druid - Tauren [01/10-10] Oppdateringer Kul Tiras: JohnRichard: Sylvelin (80) - Horde - Priest - Blood Elf JohnRichard: Bruenord (80) - Alliance - Warrior - Dwarf JohnRichard: Sárion (70) - Alliance - Hunter - Night Elf (Char på Vek'nilash er slettet) Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Doomhammer Kraziebone: Photuris (80) - Horde - Hunter - Troll Kraziebone: Zapphire - Horde - Rogue - Undead Kraziebone: Vegvesen - Horde - Warrior - Undead Kraziebone: Targatnan - Horde - Druid - Tauren Gidder ikke skrive lvl da de sikkert kommer til å endre seg lenge før jeg gidder å poste her igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå