Lange Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Jeg har bytta server fra Al'Akir til Kazzak med min fyr: Lange: Uman - Alliance - Paladin - Human Måtte bytte navn så her er den oppdaterte: Kazzak: Lange: Kaizers - Alliance - Paladin - Human Endret 13. august 2010 av Lange Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Det er fint du la til de fire andre karakterene mine, men tror du at du kunne lagt dem sammen? Nå har du liksom min første karakter, en hel bråte med andre folk, og så mine fire alter. Quel'Thalas er serveren. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 13. august 2010 Forfatter Del Skrevet 13. august 2010 Har fikset det nu Slimda, og kommer til å oppdatere listen ca 1 gang i mnd. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Draenor: Llandari: Ishmoratia (80) - Horde - Mage - Blood Elf Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Alle mine fire karakterer har nå flyttet til Doomhammer. Og på Gorgonsol har du glemt å legge til level (som er 80) Jeg kan strengt tatt fikse det selv, men vil ikke "kødde" med posten din Endret 13. august 2010 av Marekatten Lenke til kommentar
chilin Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Stormrage: Chilin: Chidini (80) - Alliance - Warrior - Human Frostmane: Chilin: Wryx (63+) - Horde - Druid - Tauren Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Quel'Thalas FredrikMelsom: Zenion (80) - Alliance - Death Knight - Night Elf Fattern (69) - Alliance - Human - Human lolwut? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) En liten oppdatering: Malorne Therawyn: Thèrawýn (80) - Alliance - Hunter - Draenei Therawyn: Alithryn (60) - Alliance - Hunter - Night Elf (soon to be Blood Elf) Therawyn: Nidar (62) - Alliance - Druid - Night Elf (duh) Therawyn: Shazari (12) - Horde - Mage - Troll Nok en oppdatering: Argent Dawn Therawyn: Mirela (58) - Alliance - Death Knight - Draenei Therawyn: Cillià (10) - Alliance - Mage - Draenei Therawyn: Luari (11) - Alliance - Hunter - Draenei Edit: Fint at tråden ble sticky. Endret 17. august 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Pjunin Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Vahibri 80 Priest - Azjol-Nerub Pjuni 80 Warlock - Azjol-Nerub Bàs 80 Death Knight - Azjol-Nerub Har spelt wow siden starten, gøyeste tiden i wow var når jeg va i Bratt Flaskeføring, en norsk guild på Azjol-Nerub. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Kor'gall: nazrm: nzrm (80) - alliance - warlock - human Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Alliance: Character: Droidene Realm: Hellscream Lenke til kommentar
Ryo Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Ryo - lvl 80 druid - The Venture Co. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Ryo - lvl 80 druid - The Venture Co. Sakset fra førsteposten: Prøver å sette én liten "regel", følg malen eller så finner du ikke characteren din på listen. Malen er skrevet slik at det er lett for meg og oppdatere listen, så vær så vennlig og følg den framover. Server: Ditt brukernavn på diskusjon.no: Nick (lvl) - Faction - Class - Race Eksempel: Hellscream Insense: Insense - Horde - Mage - Undead Endret 26. august 2010 av Marekatten Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Outland JonasKs: Keyword 80 - Horde - Rogue - Undead Så det betyr at den ikke er på anachronos lenger. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Wildhammer: Lolliken: Twinge (80) - Alliance - Paladin - Human Lolliken: Ædda (80) - Alliance - Mage - Human Vek'Nilash: Lolliken: Twingey (80) - Horde - Deathknight - Blood Elf Lolliken: Twinge (80) - Horde - Paladin - Blood Elf Lolliken: Mørkemannen (80) - Horde - Priest - Undead Lolliken: Fachnta (80) - Horde - Druid - Tauren Lolliken: Bargrima (80) - Horde - Warrior - Orc Lolliken: Lilledjevel (80) - Alliance - Rogue - Gnome pluss litt smårask her og der Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Laget meg ny char på Frostmane nå nylig. Håper denne serveren er grei Burning Steppes: Lexeon(80) - Horde - Warrior - Troll Biltema (80) - Horde - Druid - Tauren Frostmane: ???? - Alliance - Paladin - Draenei Husker faktisk ikke navnet på brukeren jeg spiller mest på Kommer tilbake senere. Endret 2. september 2010 av MarB Lenke til kommentar
greenman Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Bibow: Talnivarr: Psykofjes - Troll - Mage (The I Team) Lenke til kommentar
Pitus Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Argent Dawn Pitus: Everdine(80) - Alliance - Paladin - Human Lenke til kommentar
Lange Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Prøver igjen. Min fyr: Al'Akir: Lange: Uman - Alliance - Paladin - Human Har bytta server til Kazzak og fått nytt navn: Kazzak: Lange: Kaizers (80) - Alliance - Paladin - Human Lenke til kommentar
Kreatoon Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Skullcrusher: Kreatoon: Kreatoon (80) Horde-Warrior-Tauren Sgtstupid (70)Horde-Warlock-undead De jeg spiller mest på, akkurat fått tilbake accen min etter hack! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå