-Léon- Skrevet 4. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2010 Oppdatert + en liten bump 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Du glemte Cowboy Bob: Undeadbison - Horde - Deathknight - Tauren Erstattes med Cowboy Bob: Bastastic - Horde - Deathknight - Orc Racechange Lenke til kommentar
Krayoa Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Nordrassil kramr: Nordlys (38) - Horde - Mage - Blood Elf Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Neptulon PVP: AlbariaAnders: Budbringer (lvl80) - Horde - Priest - Blood Elf AlbariaAnders: Kosebjørn (lvl80) - Horde - Druid - Tauren AlbariaAnders: Vekkerklokke - (lvl 71 snart 80) - Horde - Shaman Endret 4. juli 2010 av AlbariaAnders Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Ahn'Qiraj DarkPassenger: Viriathus (17) - Horde - Warrior - Tauren [28/07-10] Lenke til kommentar
sib Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Shadowsong: slopedoo: Actar (80) - Horde - Rogue - Undead slopedoo: Actàr (80) - Horde - Shaman - Troll slopedoo: Actarlól (80) - Horde - Mage - Undead slopedoo: Wylle (80) - Horde - Warrior - Undead slopedoo: Actarlol (76) - Horde - Priest - Undead Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Talnivarr:ArilC: Arctric - Horde - Rogue - Blood Elf [01/04-10] ArilC: Alcathrash - Horde - Death Knight - Undead [01/04-10] Disse kan fjernes da jeg ikke spiller på de lengre. Skal snart transfere Alchathrash til Doomhammer men kommer mest sannsynligvis til å forandre navnet på den da. (ArilC var mitt forrige brukernavn). Endret 31. juli 2010 av Pokey Lenke til kommentar
awezum Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Dunemaul - deathfocker (Kreativ jeg er på navn) - combat rogue Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Kan legge til at jeg har noen flere 80er på Quel'Thalas-Serveren min nå: Quel'Thalas: Slimda: Geirhild (80) - Alliance - Paladin - Human Slimda: Ayreen (80) - Alliance - Priest - Human Slimda: Thayreen (80) - Alliance - Rogue - Human Slimda: Smarthass (80) - Alliance - Death Knight - Draenei Druiden min lever fortsatt i sitt beste velgående. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 geirhild må vere noke av det "beste" eg har hørt =P Vurderte namechange på boomkinen min til Uglebjørg. =) Whiteshit: Whiteblast - Alliance - Mage - Draenei [19/05-09] Kan fjernast. Er no horde. Azjol Nerub: Whiteshit: Meleeman (80) - Horde - Priest - Undead Whiteshit: Nerfbat (80) - Horde - Paladin - Blood Elf Whiteshit: Locktail (80) - Horde - Warlock - Orc Whiteshit: Lessismore (80) - Alliance - Shaman - Dranei Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) Talnivarr:ArilC: Arctric - Horde - Rogue - Blood Elf [01/04-10] ArilC: Alcathrash - Horde - Death Knight - Undead [01/04-10] Disse kan fjernes da jeg ikke spiller på de lengre. Skal snart transfere Alchathrash til Doomhammer men kommer mest sannsynligvis til å forandre navnet på den da. (ArilC var mitt forrige brukernavn). Nvm namechange. Legg til Doomhammer: Pokey: Alcathrash - Horde - Death Knight - Undead Endret 31. juli 2010 av Pokey Lenke til kommentar
Nithiel Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Ravencrest EU. Narisa (main) Xaviuz (alt) Kiwish (alt) Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Chamber of Aspects Calliat - Horde - Blood Elf (80) - Priest(holy) Whitetears - Horde - Tauren (80) - DK(tank) Endret 7. august 2010 av Wacom Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Endringer (endringene er understreket): Chamber of Aspects Marekatten: Gorgonsol (80) - Alliance - Hunter - Night Elf Marekatten: Gorgonia (levelling) - Alliance - Warrior - Human Nye karakterer: Chamber of Aspects Marekatten: Cristagorg (levelling) - Alliance - Priest - Night Elf Marekatten: Grimgorg (levelling) - Horde - Hunter - Orc Endret 7. august 2010 av Marekatten Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Velger å sette denne som sticky. Så får vi forhåpentligvis så mange som mulig av brukerne på WoW-forumet til å legge seg til listen, og det blir enklere for oss å finne tråden når vi lurer på hvem som spiller på samme server som oss. Sånn sett ser jeg tråden som en ressurs Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Du glemte Cowboy Bob: Undeadbison - Horde - Deathknight - Tauren Erstattes med Cowboy Bob: Bastastic - Horde - Deathknight - Orc Racechange Nå som tråden har blitt sticky og greier så hadde det vært greit om du kunne ha fått med dette. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Oppdatert: Fancyhands: Trollbane (tror jeg lol) -> Kul Tiras, samme navn. Krypton er dinget 32 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 13. august 2010 Forfatter Del Skrevet 13. august 2010 Ravencrest EU. Narisa (main) Xaviuz (alt) Kiwish (alt) Feil Nordrassil kramr: Nordlys (38) - Horde - Mage - Blood Elf Riktig Oppdatert listen Lenke til kommentar
Ephorus Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Quel'Thalas FredrikMelsom: Zenion (80) - Alliance - Death Knight - Night Elf Fattern (69) - Alliance - Human - Human Endret 13. august 2010 av FredrikMelsom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå