Bakke Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Han skulle vell plukke en logo på søndag? Slenger på et bilde til jeg, laget litt fort og gale i Photoshop Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Han hadde vist fått en kompis til å lage logo, så all tida vi som har prøvd å lage noe til han har vært bortkasta. Amatør. Lenke til kommentar
InjB Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Nei tuttebo, han sugde. Fortsett å lag =) Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Nei tuttebo, han sugde. Fortsett å lag =) Trekning på søndag sa du Lenke til kommentar
InjB Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Ja, men så kom det jo aldri noen gode forslag Oo Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Be en profesjonell gjøre det for langt mer penger da. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Ja, men så kom det jo aldri noen gode forslag Oo Da må du være veeeldig kresen. Kom jo masse bra her. Og hvis ingen av de har noe du er ute etter bør du spesifisere deg mer. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Kan vel begynne å snakke timespris 500,- om du ikke er villig til å betale det må du enten senke kravene, eler være mer spesifikk på hva du vil ha. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Når skulle det egentlig trekkes en vinner? Lenke til kommentar
Torbjs Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Takk for flere bilder, bare fortsett og post, så kårer jeg en vinner i slutten av denne uken (søndag) tilsynelatende søndag, altså forrige uke. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Kan gjøre mer med den (farger osv) om du vil ha den, inntill da gidder jeg ikke bruke for my tid. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Ja, men så kom det jo aldri noen gode forslag Oo Ingen gode forslag? Du har fortsatt lovt penger til beste forslag, uansett hvor lite du liker det. Er faktisk et par bilder her som er verdt way over 100kr Lenke til kommentar
Itw Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Ja, men så kom det jo aldri noen gode forslag Oo Ingen gode forslag? Du har fortsatt lovt penger til beste forslag, uansett hvor lite du liker det. Er faktisk et par bilder her som er verdt way over 100kr Helt enig med deg her, har man først gått ut og anonsert en konkuranse, kan man ikke plutselig bare avbryte den. Er mange gode forslag her! Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Kan ikke komme med noe right now,pga at jeg er på skolepcen. men sjekk ut noen av de jeg har laget tidligere her: http://lkp-design.deviantart.com/art/Portfolio-Beta-91257008 Egentlig bare for å vise hvor mye forkjellig man kan lage. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 jaja slik ble den, 100kr synes jeg er smått for en logo -.- er vant til 1000kr og oppover. Lenke til kommentar
Torbjs Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Pen den Moozoren, 100,- er skampris for noe slikt. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 latterlig opplegg dette her.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå