weebl Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) da har mine creative ep630 starta å blitt ganske utslitte og jeg leter etter et nytt headset, jeg tenkte å gå opp litt i pris fra det forige headsetet og gå for et headset til 500,- og til nøds opp til 700,- jeg veit ikke om jeg skal bruke in-ear eller et større lukket headset, jeg har fått sansen for in-ear men vet ikke om det er mye å hente ut av et med lukkede klokker i forhold. headsetet skal foresten kobles på en creative zen x-fi 8gb. og btw har sett litt på akg k518DJ, er det noen som har noen erfaringer med dette? weebl Endret 25. februar 2009 av weebl Lenke til kommentar
Star Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hadde gått for Sennheiser CX300 om du ønsker relativt billige og gode in-ears. Jeg bytter litt mellom in-ear og lukket for man blir sliten i lengden av så kompakte in-ears. Har veldig gode erfaringer med Behringer og AKG generelt. (har K416) Smak og behag - kommer jo litt an på hvor mye du hører på musikk og hvor avhengig du er av at det skal være ultra portabelt Har også ett sett med Bose in-ear triport, men de koster nærmere tusenlappen. Forøvrig gode, særlig om man liker trøkk og mye bass Lenke til kommentar
weebl Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 altså jeg hører på musikk så godt som hele tia og jeg bryr meg ikke stort om headsetet tar litt mere plass enn in-ear phones så lenge lyden er god og headsetet er noen lunde komfortabelt, og som du sier så er det ganske slitsomt å gå med in ears for lenge og så høres det veldig godt om man rører på kabelen osv. så sånn sett vurderer jeg et lukket. men hva tror dere om k518? er dette et godt headset og vil det fungere bra på en zen x-fi? har lest en god del reviews og tester på det og det får jo bra med skrytmen hva tror dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå