Pilseboben Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 bruker Ubuntu 8.10 og har Elisa 0.5.0-1. prøver å instalere plugins i dette, og det står på hjemmesiden at man bare skal dra plugin over i vindu, så instalerer den seg selv..... dette får jeg ikke til g finner heller ikke noe særlig om dette heller? help! Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 men hvorfor bruker du 0.5.0-1? Det står jo på siden deres at Elisa 0.5.9 er forhåndspakket i Intrepid, og den siste utgivelsen deres heter 0.5.29.. Spørs om ikke du burde prøve å oppdatere, kan være at det er en bug i versjonen du har? Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 men hvorfor bruker du 0.5.0-1? Det står jo på siden deres at Elisa 0.5.9 er forhåndspakket i Intrepid, og den siste utgivelsen deres heter 0.5.29.. Spørs om ikke du burde prøve å oppdatere, kan være at det er en bug i versjonen du har? skriveleif fra min side... er 0.5.9-2 jeg har. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 okei. Jeg har ingen erfaring med Elisa, så jeg har dessverre ingen gode råd. Prøv heller å spørre dem på IRC! De har en egen kanal som heter #elisa på irc.ubuntu.net (irc.freenode.net), da kan du få realtime oppfølging av problemene også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå