Cappo Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Må jo være Cypress Hill & Roni Size - Child Of The West Eller kanskje Rammstein - Sonne eller Rammstein - Feuer Frei. Fra diverse film soundtracks. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Machine Head -Davidian Slayer - Seasons in the abyss Gorefest - Low Rage against the machine - Bombtrack Morbid angel - God of emptiness Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 sanger som vekker minner: metallica - hero of the day, nothing else matters, low mans lyric Green Day - time of your life guns 'n roses - november rain ozzy osbourne - dreamer ååå, mangen flere *feller en tåre* kunne fortsatt, tør nesten ikke skrive noen pga alle jeg må utelate Lenke til kommentar
kongkrone Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 hm... er det bare unge jyplinger her eller? Alle sanger av Marillion frem til 1988 + det nyeste albumet Alle sanger av Genesis, spesielt fra 70 tallet...... Dere aner ikke hva dere har gått glipp av folkens... :-)) Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Man skal ikke rakke ned på andre sin smak.........så lenge de ikke liker britney spears og backsync boys da... Lenke til kommentar
Stian Blindheim Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Spar deg for å laste ned nyeste til Turbonæger ihvertfall. Det suger bakende, og er ikke verdt båndbredden. Deathpunk som forøvrig ble skadeskutt med Apokalypse Dudes, er nå avgått med døden. RIP Ahahah, det er det dummeste jeg har lest i dag, til deg som opprettet tråden: Turbonegro er bra, White Stripes er også bra, særli låten "Do". "Hello Operator" og "Screwdriver" er også bra Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Star Wars - Them foreva 8) Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 noen bra låter fra div sjangere: - cello suite 1.1 prelude av johann sebastian bach - toccata og fuge -----------||-------------- - Vinter av Vivaldi (le quatro stagioni) - one winged angel av Nobuo Uematsu (FF7 soundtrack) - NY Rush av Yoko Kanno (cowboy bebop soundtrack) - Imperial March av John Williams (SW ep5: The Empire strikes back OST) - Breathe (og Poison) av prodigy - Come to daddy av Aphex Twin - Come on my selecta av Squarepusher - (div av LTJ Bukem (drum&bass)) - What's really happening av David Bowie - Superunknown av Soundgarden - Fcuk the Police av NWA hmm, kommer ikke på noe mere nå Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Fem feteste låtene ever fra fem ulike kategorier: 1. W.A. Mozart: Aria: Der Holle Rache (soprano) (Der Zauberflüte) 2. Queen: Bohemian Rhapsody 3. The Doors: Riders on the storm 4. AC/DC: For those about to rock 5. Dr. Alban: One Love Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Air- Moon Safari.. Det albumet som jeg ville tatt med meg til en øde øy. sitte under en palme, mens jeg hører på i det fjerne kommer søstera til Fredag gående....... mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Lenke til kommentar
Kel Sha'in Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Så mye å velge i og så liten tid... Fear of the dark er vel nesten et must. I am the man who walks alone... [/flashback] Har ellers ei favorittliste så lang som ett vondt år. Her er noen av de mest populære hos meg: Judas Priest - Breaking the law Judas Priest - Grinder Judas Priest - Living after midnight Judas Priest - Metal Gods Judas Priest - The Sentinel Judas Priest - United (nesjda, jeg er ikke Priest-fan... Hvordan kan dere tro no slikt da? ) Dire Straits - Sultans of swing (pass på å få tak i en med det geniale gitarspillet på slutten. Varer totalt i nesten 11 minutter) Helloween - Future World Helloween - I want out Helloween - A tale that wasn't right (litt mer rolig, men bra likevel) Helloween - Immortal Bruce Springsteen - Downbound train Pink Floyd - Another brick in the wall Black Sabbath - Iron Man Black Sabbath - Paranoid Metallica - Enter Sandman Metallica - Whisky in the jar Metallica - Until it sleeps Eagles - Hotel California Eagles - Love will keep us alive Marc Cohen - Walking in Memphis Eric Clapton - Cocaine Eric Clapton - Layla The end... Kunne sikkert ha gjort lista tre ganger så lang, men jeg tror jeg begynner å kjede folk allerede nå, så... :wink: Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Green Day - Time fo you life er jo en gjenganger, og jeg hiver meg på den.. Lenke til kommentar
jornh71 Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Carlos Santana Feat. Rob Thomas - Smooth Lenke til kommentar
Far^Side Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 JEG mener den aller beste sangen er Linkin Park - Crawling.. blir ALDRI lei den, selv om jeg hører den MYE! Ening! Men High Voltage er jo også bra. (Det meste av LP er bra musikk) Ellers: Limp Bizkit - rollin' Dennis Leary - Asshole Spooks - Karma Hotel hmm... fant ut at jeg har ca 300 album på PCen min... 90% i Ogg Vorbis så klart. Så det ligger jo nok en god del godbiter der ja. Lenke til kommentar
gustav Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Green Day - Time fo you life er jo en gjenganger, og jeg hiver meg på den.. For å være pirkete, så heter ikke sangen "Time of your life". Den heter good riddance :wink: Men, jeg er enig, sangen er bra. Lenke til kommentar
xpert Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Metallica - Master of puppets Helt klart noe fra Metallica ja, når nakkehårene reiser seg skjønner man at musikken er bra.......... Lenke til kommentar
xpert Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Blaaarghhh !!! Det er laget så mye bra musikk. Foreigner, Genesis, Toto, Ace of Base, Alice DJ osv. osv............... Gåkke an å kåre en favoritt............... Lenke til kommentar
KELViN Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Pixies - Where Is My Mind Høres under rulleteksten til Fight Club. Måtte sitte rulleteksten helt ut på kino den dagen Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Metallica - Until it sleeps! uslåelig Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Metallica - Until it sleeps! uslåelig en som har forståelse på musikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå