Minus Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Hei, lommeboken jeg nå har begynner å bli slitt, så jeg må da kjøpe meg en ny. Problemet er bare at jeg ikke finner noen jeg synes er fin nok. Har tittet innom noen nettbutikker, men enten så har de får mange features, altså f.eks en flapp inni man kan bruke som oppbevaring, og det er jeg ikke interessert i. Krav jeg har til lommebok: Skinn(svart eller mørk brun) Liten og nett (såkalt bifold er høyst aktuelt) Plass til mynter og sedler Plass til rundt seks kort Maks 1000kr Kunne noen hjulpet meg å finne en? Endret 25. februar 2009 av Minus Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Slenger meg på her. Lei av kortholder. Endret 25. februar 2009 av EB_Veyron Lenke til kommentar
Minus Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Fant noen fine lommebøker her: www.fossil.com Bl.a denne http://www.fossil.com/webapp/wcs/stores/se...060107_MAINLINK Lenke til kommentar
BreezierThom Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) http://www.mulberry.com/#/storefront/c54/c78/ De har mange bra lommebøker som ikke er for store.. nok plass til kort, hvis du er glad i kontanter er kanskje ikke de minste helt optimale! Selv har jeg den som heter Card Case, veldig fonøyd med størrelsen og ikke minst kvaliteten.. EDIT: ny link Endret 25. februar 2009 av BreezierThom Lenke til kommentar
Norgesmannen-Erlend Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Jeg synes ikke den var så pen, litt for old style for meg. den fra fossil.no Endret 25. februar 2009 av Norgesmannen-Erlend Lenke til kommentar
eimo99 Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 må du ha plass til mynter? Hvis ikke vil jeg anbefale denne. http://images.google.no/imgres?imgurl=http...v%3D2%26hl%3Dno Lenke til kommentar
Minus Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Ja, jeg må nok ha plass til mynter. Bruker joggebukser av og til, og da er det så kjedelig når alle myntene bare faller ut av lommen med en gang jeg setter meg i bilen. Forøvrig fant jeg en flott lommebok gjennom linken som BreezierThom kom med, Coin Wallet het den. Akkurat slik jeg vil den skal se ut, men den kunne gjerne hatt et annet utseende på skinnet. I tillegg var den for dyr, 130£ ~ 1300kr + 25% moms og tollgebyr = 1300 x 1.25 + 200 = 1875kr. Edit: Det har ikke falt meg inn å søke på "coin wallet" tidligere, men gjorde det nå, og fant lommebok som passer mine kriterier: http://intl.tumi.com/meridian/coin-wallet-100750/ Endret 28. februar 2009 av Minus Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Tumi skal være et bra valg ToS har også noen enkle og fine. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Det var flere fine fra Tumi, men hvor får man kjøpt det? Helst i Norge. Lenke til kommentar
Purada Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Som sagt så har ToS ivertfall i Oslo endel enkle og fine lommebøker. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Steffen Eftf i Oslo fører Tumi, og de er meg bekjent de eneste. Ellers må du bestille fra nettet. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Noen som vet hvor man får tak i såkalte "myntholdere" eller hva det kalles? Små pengepunger kun laget for mynter? Har vært på jakt etter dette lenge, men vet ikke helt hva jeg skal søke etter... Alle forslag mottas med takk Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Som sagt så har ToS ivertfall i Oslo endel enkle og fine lommebøker. Jepp, fikk en sånn til jul. Den er veldig fin, men ikke plass til så mange som seks kort tror jeg. Lenke til kommentar
akle Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Fant en jeg likte godt hos TUMI Er denne med lomme for mynter, eller finnes det en lignende med det. Er det noen som fører dette merket i Trondheim eller nord for Trondheim. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Ser ikke ut som om det er myntlomme i den der dessverre. Ellers var den veldig stilig. Lenke til kommentar
akle Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Ja jeg forelsket meg i de røde linjene, men må ha plass til mynter Lenke til kommentar
Babality Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Noen som vet hvor man får tak i såkalte "myntholdere" eller hva det kalles? Små pengepunger kun laget for mynter? Har vært på jakt etter dette lenge, men vet ikke helt hva jeg skal søke etter... Alle forslag mottas med takk Spør en random 80+ åring Enda bedre hvis de står forann en spilleautomat i danskebåten. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Damen har en helt enkel å pen myntholder fra Donna Karen i sort, overhode ikke veldig damete så fungere bra til gutter også. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Gamle gentlemen bruker en flat lommebok til kort og sedler, og en egen pung til mynter. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Og nye gentlemen bruker f.eks en Exentri til kort og sedler og har ytterst sjelden mynter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå