Mafo Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Gameloft merker at mobiltelefoner har blitt mer egnet til spill. Produsenten har nemlig solgt hele 200 millioner titler, og har flere ansatte enn selveste Blizzard. Les mer Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Er nå jeg skulle hatt en iPhone Endret 30. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Tåpelig utsagn, -smash-. Ingen bobe at salg av mobilspill nå tar av. Når man ser Gamelofts titler i App Store bla., så er det lett å se at kundene strømmer til spill til sin iPhone. Dette er uten tvil fremtiden, og mange av spillene ser fantastisk ut. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 There is no 'ctrl' button on Chuck Norris's computer. Chuck Norris is always in control Lenke til kommentar
sisk2105 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Mobilspill er bare latterlige. de ser for det meste drittdårlige ut og reduserer batteritiden til en tiendedel. Nei Takk Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Husker jeg spilte en del spill av gameloft når jeg var fjortiss og hadde kul mobil. De er vel en av de få som faktisk lager gode mobilspill. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Endret 30. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Mobilspill er bare latterlige. de ser for det meste drittdårlige ut og reduserer batteritiden til en tiendedel. Nei Takk Uh, prøvd Sim City for iPhone? Ser bra ut, og det går helt fint an å spille noen timer, samtidig som man har mer enn nok strøm til å komme seg gjennom dagen. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Championship Manager 2007 for mobilen reddet meg unevnelige ganger fra kjedelige skoletimer. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Mobilspill er bare latterlige. de ser for det meste drittdårlige ut og reduserer batteritiden til en tiendedel. Nei Takk Nå er ikke poenget at mobilspill skal slå ut konsoll og PC. Vil du ikke selv si at det er greit å ha noen spill på mobilen når du kjeder deg eller venter/sitter på bussen? Konsoll/PC = Underholdning Mobilspill = Lett underholdning Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Snake er fortsatt det desidert beste mobilspillet jeg har spilt. Det er tullete å lage spill med "komplisert" 3D-grafikk (FIFA, bilspill) til mobilen og lignende. Spillet skal være enkelt og gjøre at tiden går. Til det fungerer Snake flott. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Snake er fortsatt det desidert beste mobilspillet jeg har spilt. Det er tullete å lage spill med "komplisert" 3D-grafikk (FIFA, bilspill) til mobilen og lignende. Spillet skal være enkelt og gjøre at tiden går. Til det fungerer Snake flott. Der er jeg helt enig Lenke til kommentar
deeweef Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Nja, når man prøver spill som One (på n-gage) er ikke snake så stas lenger... Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Er visst mye penger i mobilspill ser jeg, selv kjøper jeg ikke et eneste mobilspill. Laster heller ned gratis spill , for øyeblikket har jeg kun et spill på mobilen utenom de som var med og det er tetris . Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 "Chuck Norris isn't afraid of the dark. The dark is afraid of Chuck Norris. " Ingenting som en god Chuck Norris vits. Gjør du et bildesøk på navnet, får du bla. opp et bilde av mannen og en tekst under; Everytime you masturbate, Chuck Norris punches a Mexican baby in the face. Ikke at det har så mye med temaet å gjøre, men det er jo strengt tatt ikke ofte jeg får muligheten til å dele min lidenskap for Chuck Norris-humor Snake er bra saker. Snake 3D derimot... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg spiller Solitaire på vei til jobb hver dag. Forkorter den kjedelige 15-minutter togturen ganske betraktelig. Pluss at man får bittelitt hjernetrim så man våkner litt. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Sudoko er faktisk greit å spille på mobilen og gir som sagt god hjernetrim! Har også lastet ned et par morsomme hjernetrenere som faktisk ikke er så dumme (regning, oppfattelse, hukommelse). Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Sudoko er faktisk greit å spille på mobilen og gir som sagt god hjernetrim! Har også lastet ned et par morsomme hjernetrenere som faktisk ikke er så dumme (regning, oppfattelse, hukommelse). Liker best enkle mobilspill . Tetris er f eks helt genialt ! Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Jeg husker et mobilspill på den sony ericsson jeg hadde, det var et RPG spill og gikk ut på det samme som Lost, men det var liksom et helt annet tema osv. Kjempe artig EDIT: Her er link http://mobile.gamezone.com/gamesell/p30485.htm Endret 26. februar 2009 av Kimelimm Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Gameloft lager gode mobilspill ja. Midnight Poker spillene deres er konge... men irriterer meg over at jeg ikke finner den gamle 2D versjonen lenger. 3D versjonen er treeeeeiiig. Sitte å se på en diger 3D animasjon som renderes på en K850i hver gang man skal legge ut kortene blir for drygent for meg. Noen som kan hjelpe? Edit: fant det ... måtte bare velge en "dårlig" telefon når man kjøpte det. Er det noen mulighet for å ta backup av mobilspillene man har kjøpt? (K850i) Hver gang jeg flasher telefonen med ny software, så må jeg tilsynelatende kjøpe spillene på nytt, noe jeg synes er drygent, siden jeg installerer spillene på minnekortet. Endret 26. februar 2009 av JKJK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg