Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mars Del Skrevet 19. mars Mummitrollet på både Ciaran og Ciara. Julepynt eller Påskepynt?? Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 19. mars Del Skrevet 19. mars Påskepynt, Pølser i lompe, eller i pølsebrød? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mars Del Skrevet 19. mars Pølser i Pølsebrød på både Ciaran og Ciara. Gildegrillpølser eller Priorgrillpølser?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Ja takk begge deler. 😋😋 Med første velger, da ville jeg ha valgt gilde grillpølser. Spise måse egg eller hønse egg? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Spise Hønseegg på både Ciaran og Ciara. Hviteegg eller Bruneegg?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 minutter siden): Spise Hønseegg på både Ciaran og Ciara. Hviteegg eller Bruneegg?? Jeg har faktisk spist måse egg mange ganger. Det er faktisk godt, smaker nesten omtrent det samme som vanlig hønse egg. Bare litt mer fyldigere smak. 😃😋😋😋 Tilbaketilleken: Spiller faktisk ingen rolle for min del om egget hvit eller brunt. Første valget ville jeg ha valgt hvite egg. Mental eller aluminium? Endret 30. mars av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Aluminium på både Ciaran og Ciara. Gildewienerpølser eller Priorwienerpølser?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. april Del Skrevet 2. april Ja takk begge deler, med første valget ville jeg ha valgt Gilde wienerpølser. Pepperoni på pizza eller ostesmørbrød? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. april Del Skrevet 2. april På pizza på både Ciaran og Ciara Grønne Oliven eller Svarte Oliven?? Lenke til kommentar
Entern Skrevet 2. april Del Skrevet 2. april Grønne oliven 💚 Kjøttboller eller fiskeboller? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. april Del Skrevet 2. april Kjøttboller på både Ciaran og Ciara. Kjøttkaker eller Karbonader?? Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 2. april Del Skrevet 2. april Kjøttkaker. Popcorn eller potetgull? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. april Del Skrevet 2. april Potetgull på både Ciaran og Ciara. Stekte Potetbåter eller Pommes Frites?? Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 2. april Del Skrevet 2. april Stekte potetbåter. Ananas eller avocado? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. april Del Skrevet 2. april Ananas på både Ciaran og Ciara. Pølser i Brød eller Pølser i Lomper?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. april Del Skrevet 2. april Ja takk begge deler. Første valget ville jeg ha valgt pølse i brød. Lyshudet eller mørkhudet? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Cassidy Tvillingene er begge to lyshudet, vi har vel mer melkehud da. Kokte Poteter eller Stekte Poteter?? Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Stekte poteter. Toblerone, eller Kvikk Lunsj? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Kvikklunsj på både Ciaran og Ciara. Bakte Poteter eller Fløtegratinerte Poteter?? Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Fløtegratinerte poteter. Friidrett eller vintersport? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå