Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. oktober 2023 Del Skrevet 18. oktober 2023 Firkløversjokolade på både Ciaran og Ciara. Japp eller Mars?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. oktober 2023 Del Skrevet 19. oktober 2023 Jeg spiser gjerne begge. Men, jeg liker Japp bedre enn Mars. Kilt eller prestekjole? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. oktober 2023 Del Skrevet 19. oktober 2023 Kilt på både Ciaran og Ciara hvis vi må velge. Speilegg eller Eggeomelett?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. oktober 2023 Del Skrevet 19. oktober 2023 (endret) Speilegg helst med plommen hel. Speilegg med... ...hel eller knust plomme? Endret 19. oktober 2023 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. oktober 2023 Del Skrevet 19. oktober 2023 Speilegg med plommen hel på både Ciaran og Ciara. Snickers eller Lion?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. oktober 2023 Del Skrevet 19. oktober 2023 Spiser begge, liker best Lion. Guldbrød eller julemarsipan? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. oktober 2023 Del Skrevet 19. oktober 2023 Julemarsipan på både Ciaran og Ciara. Julemarsipan eller Påskemarsipan?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. oktober 2023 Del Skrevet 19. oktober 2023 Julemarsipan her også. Spiser kun marsipan i desember. Med mindre jeg ikke blir invitert på fest eller feiring da, da spiser jeg også marsipan. Salt lakris eller salt karamell? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. oktober 2023 Del Skrevet 19. oktober 2023 (endret) TheDarkSycamore - SCM skrev (3 minutter siden): Julemarsipan her også. Spiser kun marsipan i desember. Med mindre jeg ikke blir invitert på fest eller feiring da, da spiser jeg også marsipan. Salt lakris eller salt karamell? Cassidy Tvillingene liker påskemarsipanen bedre enn julemarsipanen, vi elsker det gule fyllet inni. Salt Lakris på både Ciaran og Ciara. MilkyWay eller Hobby?? Endret 19. oktober 2023 av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. oktober 2023 Del Skrevet 19. oktober 2023 (endret) @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) dere hoppet over min spørsmål. 😮😮 Endret 19. oktober 2023 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. oktober 2023 Del Skrevet 19. oktober 2023 TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) dere hoppet over min spørsmål. 😮😮 Cassidy Tvillingene har rettet opp i det nå. Vi svarte Salt Lakris. Så da spør vi igjen: MilkyWay eller Hobby?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. oktober 2023 Del Skrevet 19. oktober 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker påskemarsipanen bedre enn julemarsipanen, vi elsker det gule fyllet inni. Salt Lakris på både Ciaran og Ciara. MilkyWay eller Hobby?? Hobby, min favoritt. Libro eller pempers bleier? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. oktober 2023 Del Skrevet 19. oktober 2023 (endret) Libro på både Ciaran og Ciara hvis vi må velge. Brødrister eller Toastjern?? Endret 19. oktober 2023 av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. oktober 2023 Del Skrevet 19. oktober 2023 Firkløver sjokolade Zalo eller. 5.1glans Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. oktober 2023 Del Skrevet 19. oktober 2023 MR SPEED skrev (2 minutter siden): Firkløver sjokolade Zalo eller. 5.1glans Cassidy Tvillingene lurer på hvorfor du velger Firkløversjokolade når valget er mellom brødrister eller toastjern??🤔🤔 Zalo på både Ciaran og Ciara. Rekebagett eller Laksebagett?? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. oktober 2023 Del Skrevet 19. oktober 2023 Laksebaguett Potetgull paprika eller potetgull ost & løk Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. oktober 2023 Del Skrevet 19. oktober 2023 (endret) Ja takk begge deler. Men med første valget ville jeg nok ha valgt Potetguld med paprika. Maarud eller Kims? Endret 19. oktober 2023 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. oktober 2023 Del Skrevet 19. oktober 2023 Maarud Søt potet eller bakepotet Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 19. oktober 2023 Del Skrevet 19. oktober 2023 Bakte poteter. Mikrobølgeovn, eller stekeovn? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. oktober 2023 Del Skrevet 19. oktober 2023 Stekeovn på både Ciaran og Ciara. Vedovn eller Elektriskovn?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå