TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Herregud, den var vanskelig. Hem, hva ville jeg ha valgt hvis det var mulig å velge mellom det? Jeg tror jeg ville ha valgt: blitt 50% blind, 50% stum, 50% døv, 50% ereksjonssvikt og 20% tap av IQ-poeng Hva ville du ha hatt som kjærledyr, enderman fra Minecraft eller den kvinnelige "sexye" demonen fra spillet Agony? Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 (endret) Enderman definitivt. Edru eller full? Endret 15. mai 2017 av MrCuzNT Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 (endret) Hadde mine anelser at Endreman ville bli valgt. Edru Hva foretrekker du å sykkle eller gå? Komenter på min tidligere: Jeg liker dem begge både Enderman og den kvinnelige "sexye" demonen. Hvis jeg ville ha valgt en av dem. Da hadde jeg valgt demonen. :wee: Endret 15. mai 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. mai 2017 Del Skrevet 17. mai 2017 (endret) Jeg liker ikke sprit, så det blir øl. Hva foretrekker du å stå og sove eller ligge å sove. Endret 17. mai 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 17. mai 2017 Del Skrevet 17. mai 2017 Ligge og sove, uten tvil. Blyant eller penn? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Blyant Dress eller penskjole Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Jeg ville sett ut som en idiot i kjole, så dress. Ketchup eller sennep? Lenke til kommentar
Utah Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 (endret) Sennep Langrenn eller alpint? Endret 18. mai 2017 av Utah Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Gebiss Brennsel; ved eller papp? Jeg ville sett ut som en idiot i kjole, så dress. Ketchup eller sennep? Nei, du har sikkert vært super søt i kjole. nei da, ikke hør på meg. Tuller bere. Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Ved Ville dere bolla ei havfrue/havmann som var menneske fra livet og opp, eller menneske fra livet og ned Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Ved Ville dere bolla ei havfrue/havmann som var menneske fra livet og opp, eller menneske fra livet og ned HÆ; hva mener du med bolla? Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Ved Ville dere bolla ei havfrue/havmann som var menneske fra livet og opp, eller menneske fra livet og ned HÆ; hva mener du med bolla? pulings Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Ville bolla med en havfrue som var menneske fra livet og opp. Ville dere deitet en centaur som er menneske fra livet og opp, eller menneske fra livet og ned. Ved Ville dere bolla ei havfrue/havmann som var menneske fra livet og opp, eller menneske fra livet og ned HÆ; hva mener du med bolla? pulings Ah, i see. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Menneske fra livet og opp, kunne jo ikke pratet med personen ellers. Salami eller servelat? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Spiser dem begge, hvis jeg måtte velge. Da hadde jeg valgt servelat. Araknofobi eller bogyfobi Menneske fra livet og opp, kunne jo ikke pratet med personen ellers. Salami eller servelat? Hva om det var en mannlig centaur som er menneske fra livet og opp, hva da? :tease: LOL Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Ville heller hatt bogyfobi siden jeg så godt som aldri ser fugleskremsler. Levende blomster eller kunstige blomster? DarkSeeds - samme svaret, kan ikke ha en samtale med en hest Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Jeg kan reagere på levende blomster, så kunstige. Hva ville du hatt som kjærledyr; Puppy-monkey-baby eller Monkey-baby-puppy? Ville heller hatt bogyfobi siden jeg så godt som aldri ser fugleskremsler. Levende blomster eller kunstige blomster? DarkSeeds - samme svaret, kan ikke ha en samtale med en hest Nå tenkte jeg koffert da. :tease: Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 Puppy monkey baby. Eie: Leilighet eller enebolig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå