KatrinaS Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Å motta oral slår det meste så velger det. Anal er veldig herlig å _gi_ Melk eller vann til frokosten? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 (endret) Vann, drikker alltid vann Få orgasme eller ræv orgasme? Endret 6. juni 2014 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Vann, drikker alltid vann Få orgasma eller ræv orgasme? Lol. Orgasma. Samsung Galaxy Tab eller iPad? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Vann, drikker alltid vann Få orgasma eller ræv orgasme? Lol. Orgasma. Samsung Galaxy Tab eller iPad? Skrivefeil Ipad, alltid apple mobiler Manchester eller celtic? Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Manchester, seff PC eller konsoll? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Konsoll, pc spilling suger Tv 2 nyhetene eller nrk nyhetene? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Dine grunner for det er? Tv2. Fast dame/type eller ikke binde seg? Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Fast dame. Bosch eller Black&Decker? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Dine grunner for det er? Tv2. Fast dame/type eller ikke binde seg? At konsoller har de beste spilla Fast dame. Bosch eller Black&Decker? Har ikke peiling på noen men bosch Kvinneguiden eller diskusjon? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Så derfor suger pc fordi du mener konsoll har de beste spillene? Diskusjon Sove eller se på tv? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Så derfor suger pc fordi du mener konsoll har de beste spillene? Diskusjon Sove eller se på tv? Så klart, jeg bryr meg ikke om konsollen men spillene og pc har ikke mario eller zelda, ei pokemon Sove, akkurat nå fordi jeg er trøtt Gavekort på 100 tusen eller 50 tusen i kontant? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Kommer av på om gavekortet kan brukes i interessante butikker. Da tar jeg gavekortet og kjøper bil, dyrt verktøy, elektronikk, båt eller liknende. En het aften med Justin Bieber, eller munnsår? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Kommer av på om gavekortet kan brukes i interessante butikker. Da tar jeg gavekortet og kjøper bil, dyrt verktøy, elektronikk, båt eller liknende. En het aften med Justin Bieber, eller munnsår? Gavekortet kan bare bruker i matvare butikker Munnsår, ikke at jeg har et hat mot bieber men jeg vil helst ikke ha noen het aften med en mannlig person Htc eller nokia? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Vil ikke kjøre noen av dem men sitter gjerne på en bil, eller inni Liker ikke båter, enklere å bli utsatt for en ulykke o: Ronny dehla eller ole gunnar solkjær? Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Solskjær Øl eller cider? Samme faen hvilken. PS! Ringnes er piss ikke øl. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Øl. Fordi jeg er mann. (Tull å si at Ringnes ikke er øl. Det er ikke anderledes enn Hansa eller Aass eller Mack. Smaker helt likt.) Prøve, eventuelt feile og få kortvarig svie, eller ikke risikere noe? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Prøve på hva for noe? Siden jeg ikke vet hva velger jeg ikke risikere noe Mc donalds eller burger king? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Prøve på hva for noe? Siden jeg ikke vet hva velger jeg ikke risikere noe Tenk generelt. Livsinnstilling. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Prøve på hva for noe? Siden jeg ikke vet hva velger jeg ikke risikere noe Tenk generelt. Livsinnstilling. Skjønner ikke helt? men velger det andre uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå