Bully! Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Syns jo Battlefield høres kulere ut. Call of duty høres ganske nasjonalistisk ut. Geit eller sau? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Sau fordi dem har ull Pepsi eller cola? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Ikke vær frekk. Heh? Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Heh? Du prøvde deg på en troll med "Pepsi eller cola?", for det er jo et lurespørsmål, da både Pepsi og Coca Cola er coladrikker. Noe jeg syns er litt frekt med tanke på at det snart er jul. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Du prøvde deg på en troll med "Pepsi eller cola?", for det er jo et lurespørsmål, da både Pepsi og Coca Cola er coladrikker. Noe jeg syns er litt frekt med tanke på at det snart er jul. Jeg nevnte det fordi tittelen heter det og jeg så igjennom de første postene og så ingen som sa pepsi eller cola så derfor nevnte jeg det, men det er to forskjellige merker med forskjellig smak så det går helt greit å velge. Ville selv valgt cola fordi pepis smaker ekkelt men ok. Hva med Cola eller solo? Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Jeg nevnte det fordi tittelen heter det og jeg så igjennom de første postene og så ingen som sa pepsi eller cola så derfor nevnte jeg det, men det er to forskjellige merker med forskjellig smak så det går helt greit å velge. Ville selv valgt cola fordi pepis smaker ekkelt men ok. Hva med Cola eller solo? Det går fint. Cola. Gris eller villsvin? Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Gris. Julemarsipan eller julebrus? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Vil egentlig ha begge to men må jeg velge så velger jeg julemarsipan siden det fins mange andre versjoner av julebrus året rundt mens julemarsipan bare er en gang Facebook eller twitter? Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Facebook Kondis eller styrke? Lenke til kommentar
Supopus Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 kondis smør eller olje? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Smør fordi jeg kan bruke det på mat Kake eller smultring? Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Smultring. For det er jo to gleder i én; kake og noe fritert. Eller neida, jeg syns det blir litt vel mye med fritert kake, så jeg velger kake. Sjokoladekake. Moka Express: pakke eller ikke pakke? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Ikke pakke, smaker mye bedre fra bunnen av. (Ingen har tid til det, men smaker alikevel bedre enn fra pakke.Cola på glassflaske eller boks?! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Boks Skuespiller elle spill designer? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Skuespiller eller denne var hard, gamer jo å :/ Hmm tar spilldesigner og sier han skal lage animasjonsfilmer i tilegg! 1 dag veldig syk så frisk eller litt småsyk en uke så helt frisk?! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 1 dag veldig syk Bakt eller stekt potetegull? Lenke til kommentar
minnie! Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Hva er forskjellen? Stekt sikkert.. Brannmann eller politi? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Hva er forskjellen? Stekt sikkert.. Brannmann eller politi? Bakt potetegull er french fries mens stekt potetegull er maarud paprika potetegull:) Brannmann fordi jeg helst ikke vil bli skutt på Taffelsticks eller Pringles? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå