hurdava Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Multiplikasjon. Skrive raport etter øvelsene eller ikke ha øvelser i det hele tatt?! Skrive raport. Hva har du mest lyst på akkurat nå, mat eller drikke? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 En deilig kake eller is! Bade i sjø,elv osv eller i svømmebaseng?! Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) Bade i sjø osv.. Game med venner eller gå ut å for eksempel gå ut med venner, sykle, osv.? Endret 2. mai 2013 av Bassa. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Gå ut med venner og sykle. Men er kult å game med venner også Historie eller geografi? (skolefag) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+512 Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Historie Yahoo eller Bing? Lenke til kommentar
grassSheepdunder Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 yahoo. Bing er for jenter Galaxy s4 eller "new" HTC one ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+512 Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 HTC one iTunes eller foobar2000? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 iTunes. iPhone vs samsung?! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+512 Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 iPhone Streaming eller laste ned eller dvd (film) Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Streaming foretrekker jeg egentlig, men nettet klarer ikke å streame i hd, som jeg ikke klarer meg uten, og det er som regel ganske dårlig utvalg, så jeg må velge 'laste ned' Bare bruke ting med 2 hjul, eller 4+? Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Ting med to hjul Ferie i Peru eller ferie i Indonesia? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+512 Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Ferie i Indonesia Fysisk aktiv eller "slacking"? Lenke til kommentar
sevs Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Fysisk slakk. Mascara på de nedre øyevippene eller Bare mascara oppå? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Hmm, har nå ikke brukt noe av det frivillig, men oppå er nok litt enklere så tar det. Få en gratis ok PC eller få litt penger så du kan velge en litt dorlig PC selv? (Du kan jo spare pengene å kjøpe deg bedre PC å ) Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Spare pengene og BYGGE en bedre pc senere Bestille på nett, eller la tomsingene i butikkene gi deg tips på noe de absolutt ikke vet noe om? Husker jeg var på expert hvor det var en som forklarte en 13-åring at HD4000 var utmerket i nye spill, og et i toppklassen. Jeg fikk trippel facepalm, og gutten kjøpte pcen. Han trodde han skulle få noe bra da. Fikk dårlig samvittighet da jeg ikke fortalte noe til han Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Jeg lar de på butikken gi meg noen tips, så går jeg på nettet kjøper det billigere der. Eller kjøper rett på nett med en gang, Untatt noen filmer og spill på tilbud kjøper jeg i butikken. Smake kattemat eller sånn fiskemat?! 1 Lenke til kommentar
Virke Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Fiskemat. Sove på glasskår eller sove med munnen full av sand? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 sove på glasskår sålenge de ikke ligger som en spikermatte. Joggebukse eller dressbukse?! Lenke til kommentar
Virke Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Dressbukse. Brukes i jobb hver dag. Få en flis under neglen på stortåa eller kokende kaffe over låra? Ble en smule voldelig det her. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Hmm få en flis under neglen. Er mindre synlig skade, så kan man være heldig å dra den ut, eller så man jo operere den men fortsatt bedre enn arr over hele låret. Være Russ eller ikke?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå