omarsbok Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Aldri drikk pepsi max! Pepsi max inneholder aspertam som forårsaker kreft, blindhet, og masse andre sykdommer. Det som er greia med apertam er at det er skade over tid (damage over time). 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 So true. Kjøper bare cola uansett (av brus) og fanta Pepsi burde ikke selges lengre.... Sekk eller kofert på tur/ferie? 1 Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Aldri drikk pepsi max! Pepsi max inneholder aspertam som forårsaker kreft, blindhet, og masse andre sykdommer. Det som er greia med apertam er at det er skade over tid (damage over time). Går ut ifra at det gjeller alle typer brus uten sukker? Og vist det er slik at det er Aperstam i Pepsi hvorfor fjerner de ikke det? Lenke til kommentar
omarsbok Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Går ut ifra at det gjeller alle typer brus uten sukker? Og vist det er slik at det er Aperstam i Pepsi hvorfor fjerner de ikke det? Ja, glemte å si at alle sukkerfrie inneholder aspartam. Noen saft som er sukkerfrie kan være uten. De fjerner det ikke fordi det er mye billigere enn sukker + at man ikke trenger å bruke store menger. Det jeg tror som er en konspirasjonsteori er at illuminati står bak. Jeg tror at USA planlegger å erobre verden kanskje litt sykt men.... Har dere hørt om FEMA camps? Research litt, finner masse om illuminati... Prøv dette: itanimulli.com Kommenter hva som kom opp So true. Kjøper bare cola uansett (av brus) og fanta Pepsi burde ikke selges lengre.... Sekk eller kofert på tur/ferie? Det vil ikke si at cola og fanta er sunt... Det er bedre å drikke vanlig brus enn sukkerfri, men det betyr ikke at brus er sunt.... Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Jeg tror at USA planlegger å erobre verden kanskje litt sykt men.... Er ikke sykt, de har årøvd det lenge. Sjekk USAs historie. Finnes ikke noe annet land som består av så mange kupp og uløste gåter. Det vil ikke si at cola og fanta er sunt... Det er bedre å drikke vanlig brus enn sukkerfri, men det betyr ikke at brus er sunt.. .. Ja, hvet, men drikker det mest da (av brus) Smaker best og ja liker ikke pepsi i det hele tatt. (har ikke brydd meg om hva som er i og kommer nok ikke til å bry meg i framtiden heller ) Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Ja, glemte å si at alle sukkerfrie inneholder aspartam. Noen saft som er sukkerfrie kan være uten. De fjerner det ikke fordi det er mye billigere enn sukker + at man ikke trenger å bruke store menger. Det jeg tror som er en konspirasjonsteori er at illuminati står bak. Jeg tror at USA planlegger å erobre verden kanskje litt sykt men.... Har dere hørt om FEMA camps? Research litt, finner masse om illuminati... Prøv dette: itanimulli.com Kommenter hva som kom opp Det vil ikke si at cola og fanta er sunt... Det er bedre å drikke vanlig brus enn sukkerfri, men det betyr ikke at brus er sunt.... Then I am pretty screwed. Kjenner folk som drikker 2 flasker pepsi max pr dag og det har de gjort i flere år. De har ikke blitt syk Hvor stor sansynlighet er det for at man får ein sykdom av store mengder Aspertam? Men hva skjer om de ikke har sukker eller Aspertam? Har de ikke noen måte og lage ein god smak på det. Lenke til kommentar
omarsbok Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Then I am pretty screwed. Kjenner folk som drikker 2 flasker pepsi max pr dag og det har de gjort i flere år. De har ikke blitt syk Hvor stor sansynlighet er det for at man får ein sykdom av store mengder Aspertam? Men hva skjer om de ikke har sukker eller Aspertam? Har de ikke noen måte og lage ein god smak på det. Det går over tid... Damage over time på engelsk, vil si at det forårsaker ting i fremtiden :/ Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Aspartam er i tredve år forsøkt koblet med hjernesvulster, søvnmangel og humørsvingninger, uten at dette har blitt støttet av senere forskning. De fleste mener i dag at aspartam i moderate mengder ikke er farlig, selv om debatten fremdeles pågår. Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Det går over tid... Damage over time på engelsk, vil si at det forårsaker ting i fremtiden :/ Belive me...eg kan engelsk Lenke til kommentar
omarsbok Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Det er bullshit. "Aspartame is the most effective way to kill people over time". Ikke tro på alt dere ser. Nå tror dere sikkert hvorfor "JEG" tror på det jeg ser. Jeg er nesten sikker på at det er farlig og alt det der. Nesten ingen som snakker om det. Dere må nesten se noen dokumentarfilmer om aspertam for å skjønne det Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 (endret) Og denne tråden skled heftig over i off topic ^^ Bare for å kommentere kommentaren til looney tunen ovenfor: Eneste måten du er sikker på å dø er å bli født. Koselig å tenke på at du har en dødsdom hengende over deg fra det sekundet du blir født :0))) 10/10 dør NRK eller TV2? Endret 26. januar 2013 av Lolliken Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 NRK Gå oppover eller nedover? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 nedover Rydde rommet eller vaske klær? Lenke til kommentar
Victor_de_Andres_Fan Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 rydde rommet. stasjonær data eller bærar? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Bærbar. Er mere praktisk, og gamer ikke på PC, så da trenger jeg ikke noen stasjonær (: Tegneserie eller dokumentasjon? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Hmm tegneserie? Path of exile eller diablo 3? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 wut? pepsi eller cola? Lenke til kommentar
Lena:)) Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 COLA! skype eller snapchat `? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Skype Vintersko eller joggesko? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Joggesko Extra eller Stimorol? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå