Gå til innhold

Pepsi eller cola - leken! V1.0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tine.

(Grunnen til at teen du har smakt, smaker bare varmt vann, er at du ikke gjør det riktig! ;) Du skal ha mye sukker i te (te skal ikke være sunt), omtrent 8-9 teskjeer. Og for guds skyld ikke si at du drakk noe annet enn Twinings? Det er den beste teen!)

Gilde eller Norfjord?

Endret av StianAarskaug (S10QaN)
Lenke til kommentar

Er det snakk om kjøttdeig så må jeg gå for Nordfjord

(Grunnen til at teen du har smakt, smaker bare varmt vann, er at du ikke gjør det riktig! ;) Du skal ha mye sukker i te (te skal ikke være sunt), omtrent 8-9 teskjeer. Og for guds skyld ikke si at du drakk noe annet enn Twinings? Det er den beste teen!)

Jeg har prøvd omtrent alle forskjellige typer te. løs-te, pose-te, gourmet-te, billig-te og alt mulig faenskap. ALT smaker varmt vann. Uansett blanding, sukker, honning, melk, suketter eller hva faen.

Solo eller Fanta?

Lenke til kommentar

Jeg har ikke sansen for brus... Men hvis jeg velge så blir det Solo.

Jeg har prøvd omtrent alle forskjellige typer te. løs-te, pose-te, gourmet-te, billig-te og alt mulig faenskap. ALT smaker varmt vann. Uansett blanding, sukker, honning, melk, suketter eller hva faen.

Skulle gjerne ha laget en kopp te til deg, for motbevise dette. Fordi jeg tviler sterkt på at du har gjort det riktig. Å lage te er en kunst, ytterst få er i stand til å lage god te!

Sokker eller ikke sokker?

Endret av StianAarskaug (S10QaN)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...