Henrik™ Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hei. Jeg har en gamecube. Den fuker ikke, cd går ikke rundt etter eg har lukket lokket på den. eg satte spillet i med loggoen opp sp lukket eg lokket så sartet eg gc vanta ca 10 min oppnet lokket og cd sto i samme stiling som den var. håper noen gir meg raske svar. -- <Navn fjernet> English Hi. I have a gamecube. The fuker no, cd is not around after I've closed the lid on it. I liked the game in the loggoen up sp I closed the lid so delicate I Vanta gc ca 10 min achieve the lid and the cd was in the same stiling as it was. hope someone gives me quick answers. -- <Navn fjernet> Ikke sikkert du synes den er morsom, men jeg lo litt av denne. Brukeren har trøbbel med en gamecube, og for sikkerhetsskyld, beskriver han problemet på engelsk i tillegg til norsk. Jeg har en sterk mistanke om at han ikke oversatte teksten selv, eller hva tror du? Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg tror han har brukt google translate... Lenke til kommentar
magu2og90 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Trøbbel med gamecube - og med engelsk - og med norsk Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Og ikke et gullkorn. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 We speek engrish well... Lenke til kommentar
V_B Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Skaper mer fortvilelse enn latter. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Ikke gullkorn Men 10 ganger betre enn det som pleier å være gullkorn på dette forumet! Endret 27. februar 2009 av xersess Lenke til kommentar
Mislykket Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Selvfølgelig er dette gullkorn! Lo skikkelig godt jeg Lenke til kommentar
huggy Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Viste ikkje at Google translator var så dårlig... ikkje rart jeg får dårlige karakter i spansk :O Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Viste ikkje at Google translator var så dårlig... ikkje rart jeg får dårlige karakter i spansk :O Hjelper en del om man faktisk skriver riktig på språket som skal oversettes fra, dette er noe "trådstarter" ikke har gjort. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Herre. Hahahahahaha. ahhhhh Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Selvfølgelig er dette gullkorn!Lo skikkelig godt jeg Selvfølgelig er det ikke et gullkorn! Muligens et morsomt innlegg, men ikke et gullkorn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå