Gå til innhold

Nettmøte: – Hva er egentlig nytt i Windows Mobile 6.5?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du spurte:

Hvem fa... er det som foretrekker stylus fremfor finger!?!

I enkelte tilfeller foretrekker jeg stylys, i enkelte tilfeller foretrekker jeg finger. Det beste for meg er derfor en skjerm der jeg ikke er bundet til kun en av delene.

Hvorfor spør du hvis du ikke ønsker svar?

Lenke til kommentar

Hm, nok en gang var det ikke imponerende kvalitet på svarene. Jeg likte spesielt denne:

Er Windows Mobile 6.5 også laget for kapasitive skjermer og ikke bare trykkfølsome?

Svar:

Det er to telefoner som til nå er annonsert vil kunne oppgraderes til 6.5: HTC Touch Diamond II og HTC Touch Pro II. Det er opp til telefonprodusentene å tilby oppgradering av telefonene, og det er også de som bestemmer om det skal være gratis.

Eh, ja, nettopp.

Hva gjør man egentlig som direktør for Windows Mobile i Microsoft Norge?

Lenke til kommentar

Har selv testet beta'en av WM6.5 på min HTC Diamond og det var lite nytt. Dette er vel også grunnen til at dere ble noe særlig klokere av dette nettmøtet. Personlig hadde jeg ventet mye mer av Microsoft her siden det er en god stund til VM7 kommer. Det som er nytt er forsiden (som man forøvrig godt kan endre med tilleggsapplikasjoner) og bikubemenyen (som egentlig bare er en litt mer logisk oppbyggning av ikoner). Selve OS'et i bunnen er temlig likt og jeg ville vel heller kalt dette WM6.2 enn 6.5.

Mitt håp er at Microsoft gjør noen skikkelige tiltak i WM7 som dramatisk forbedrer brukeropplevelsen. Det er jo mye bra med Windows Mobile men oppbygningen av OS'et må ligne mer på en mobil enn en PC.

Selv kjører jeg WM6.1 med SPB Mobile Shell som gir meg en bedre brukeropplevelse enn Touch Flow 3D http://www.spbsoftwarehouse.com/products/mobileshell/

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...