*Dispril* Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Jeg trenger å gjenopprette en fil fra en formatert harddisk hvor det attpåtil er reinstallert win98 SE og andre programmer etter formatering. Er dette mulig - og hvilket program kan gjøre dette? Lenke til kommentar
capy Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 om det bare er en fil, så download getdataback for fat. dette kan hentes fra www.getdataback.com så er det bare å sette seg ned og håpe filen ikke er litt overskrivet. skal du ha mange filer tilbake, så må du registrere deg. Lenke til kommentar
psande Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Jeg trenger å gjenopprette en fil fra en formatert harddisk hvor det attpåtil er reinstallert win98 SE og andre programmer etter formatering. Er dette mulig - og hvilket program kan gjøre dette? Jeg anbefaler Restorer 2000 Pro, den finner du på http://www.bitmart.net/ og kan gjenopprette all UOVERSKREVET data, det finnes en svært LITEN mulighet for at filen KAN være på disken, men denne ble dramatisk mindre når du formatterte disken din og installerte Windows på den da data skrives litt tilfeldig rundt om på disken noen ganger, men er filen under eks 1 mb helst mindre finnes det en liten mulighet fortsatt IKKE BOOT eller INSTALLER noen flere ting da dette kan skrive over mere data!!! Lenke til kommentar
zeitgeist Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Det finnes noen spenstige programmer på http://www.dtidata.com/ (Fast File Undelete og Fast File Recovery bl.a). Prøv dem, og lykke til! Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Powerquest Lost & Found har jeg god erfaring med. Bakdelen er at det kjøres fra Dosprompten, og at det bruker lang tid. Hvor mange ganger HD har vært formatert og installert er uvesentlig. Poenget er at fila du skal hente ut ikke er overskrevet av andre filer. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Ellers har dinside en liten skrytehistorie om et program nå nettop. Skal nokk gå greit så lenge filen ikke er skrevet over, da er det betydelig vanskligere(les :Umulig for hjemmebrukere) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå