Palme Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hei, Jeg har flere mapper med .xls filer som jeg ønsker å konvertere til .pdf filer. Kan dette la seg gjøre med et enkelt script? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hva med å åpne fila i Open Office Writer og så eksportere den som pdf? Lenke til kommentar
Palme Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Joda, dette går helt fint. Men lurer på om det er en måte å gjøre dette via et shell script når .xls filene allerede eksisterer. Dette er filer som blir automatisk generert på ukentlig basis. Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Sjekk ut noe som heter distill. Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 http://www.xml.com/pub/a/2006/01/11/from-m...ice.html?page=1 Convertere MS-dokumenter til OO eller PDF-dokumenter via OpenOffice.org-macroer og kommandolinjen. Artikkelen er på to sider. Fungerte med en XLS jeg prøvde her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå