Thomas Toget Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Er det noen som har et tips til en billig hodetelefonforsterker? Den kan gjerne være liten også, da jeg har tenkt å ta den med frem og tilbake fra jobb Jeg har tenkt å kjøpe beyerdynamics.. ingen forslag? Endret 27. februar 2009 av thotved Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...t=0&start=0 Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14823 Lenke til kommentar
Thomas Toget Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Definer "billig". helst under 1000 viss det er mulig. Jeg har ikke lyst på noe batteridrevet.. Lenke til kommentar
Thomas Toget Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Den kan gjerne være med innebygd DAC, da kan jeg også gå litt opp i pris =) Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Isåfall HeadRoom Total BitHead, alternativt Total AirHead hvis førstnevnte blir for dyr (samme forsterker, ingen DAC). Stort sett alt i prisklassen ~1000 kr er batteridrevet. Lenke til kommentar
Thomas Toget Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 Det var mer noe slikt jeg hadde sett for meg, bare med DAC og billigere =) Men det kan jo hende at det koster litt. . Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 The more you spend, the more you get. Hvis du klarer å finne en desktopforsterker med innbeygget DAC til under 1000 kr, kan jeg nesten garantere deg at kvaliteten er ræva. HeadRoom Total BitHead er nok det beste valget, for å sitere meg selv: Stort sett alt i prisklassen ~1000 kr er batteridrevet. I desktopsegmentet er nok det billigste Argon HA1 pluss Pro-Ject USB Box, som lander på ca. 2400 kr. Jeg ville personlig gått for dette, siden du da får ekstremt mye igjen for pengene. Dessuten er det bedre å kjøpe kvalitet som varer framfor billig drit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå