Mr. Dott Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Hei, prøvde i dag å lade min Creative zen X-FI med USB'en i et adapter, og til min store forferdelse så kom det ikke noen som helt tegn på at den lada... Når den er tilkobla pc'en så kommer det et "lyn" over batteri ikonet, men i adapteret, så kommer det ikke frem noen ting, skjermen er helt svart. En annen ting: Har kjøpt en 8Gb minnebrikke som jeg har ekstra i minneporten, og når jeg har musikk på den, kommer det da opp på "Musikk" inne på spilleren, eller må jeg gå direkte inn på minnebrikke (måtte det når jeg hadde noen filmer der...) Er sikker på at noen vet noe, eller har erfaring med det Endret 25. februar 2009 av Mr. Dott Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Creative har tukla med spillerne sine slik at kun orginale ladere fungerer. Samme som apple etc gjør og minnekortet integreres ikke med musikkbiblioteket Lenke til kommentar
Mr. Dott Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Så denne vil funke på alle creative?: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=325443 Tungvint det med minnekortet... Takk for svar BTW Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Alle USB ladere for mobiler (etc) pleier å funke fint. F.eks HTC ladere kan brukes på ting med sperrer fra "vanlige" ladere. Har du USB ladere liggende, bør du sjekke om de virker før du kjøper noe. For all del, skaff en lader. De er mye kjappere enn USBporten din Creative har gjort både banebrytende prosjekter og enkelte ideer som er dårlig utført. Vi får håpe Creative klarer å få hodet ut av rævva og lage noe skikkelig igjen til sommeren. Endret 1. mars 2009 av PowerTorsk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 De er mye kjappere enn USBporten din . Ja og nei. KOmmer helt an på laderen. Mange USB ladere emulerer USb porten med 5V 500mah. Skal du ha en lader som faktisk er raskere må spilleren vite at den kan trekke mer strøm (høyere mah) og laderen må støtte det, noe som ofte betyr spesialiserte ladere. USB en universalt og universielle ladere vil derfor ikke være kjappere da de emulerer USB porten for kompatibilitetsgrunner Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 De er mye kjappere enn USBporten din . Ja og nei. KOmmer helt an på laderen. Mange USB ladere emulerer USb porten med 5V 500mah. Skal du ha en lader som faktisk er raskere må spilleren vite at den kan trekke mer strøm (høyere mah) og laderen må støtte det, noe som ofte betyr spesialiserte ladere. USB en universalt og universielle ladere vil derfor ikke være kjappere da de emulerer USB porten for kompatibilitetsgrunner Vel. Jeg kan med hånda på hjertet si at HTC ladere funker på Creative Zen spillere, og at det går raskere enn med USB porten på PCen. Uansett er det verdt å prøve ut det man har liggende før man punger ut for nytt utstyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå