jimjames Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Skal restore pcen min igjen. Og ser meg lei av å måtte laste ned alle oppdateringene som er kommet til Vista siden det ble lansert. Så vet jeg at det finnes noen måter å laste ned alle oppdateringene på, sånn jeg slipper å gjøre det hver gang jeg restorer pcen min. Men hvordan gjør jeg dette? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 tror du kan finne de på MS sine sider. kanskje det er en .exe eller noe. en annen ting du kan gjøre og å formatere hele dritten en gang og lage et image av den når den er "fresh" så kan du bare slenge in dette hver gang du skal formatere da tar det mye mindre tid også. Lenke til kommentar
atlef Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Windows Updates Downloader. atlef. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg bruker en offline updater som lar deg laste ned alle oppdateringene til Vista (og xp/2003 + office) og legge dem i .iso filer som du kan brenne ut på en DVD. Jeg formaterer pcer ganske ofte, og da er det kjekt å slippe å laste ned mange 100 MB hver gang jeg har gjort en nyinstallering. http://www.heise.de/ct/projekte/offlineupdate/ Jeg pleier å lage nye .iso filer en gang per måned, når MS slipper oppdateringene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå