Brysom Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Fikk nylig min HTC Touch Pro. Når den går i tastelås må jeg skrive inn passord for å låse den opp igjen. Dette er ganske irriterende. Er det noen måte jeg kan slå av passordet? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Start->innstillinger->personlig->lås Her kan du skifte mellom pinkode eller passord, i tillegg til å slå av heile greiene sjølvsagt. Lenke til kommentar
Brysom Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Start->innstillinger->personlig->lås Her kan du skifte mellom pinkode eller passord, i tillegg til å slå av heile greiene sjølvsagt. Takk for svar, men det virker ikke Har mulighet til å endre tid, passordtype og passord. Men den "haken" først er "grået ut", så jeg får ikke slått av den. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hmm, har du prøvd å taste inn koda fyrst, deretter å hake av spørsmålet om passord? Er ikkje noke problem på min telefon, men det kan ha noke med at eg ikkje hadde pinkode på simkortet mitt når eg satte det inn i telefonen. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Synkroniserer du mot et firmas Exchange-server? I så fall er det en firma-policy og kan ikke endres av bruker (i utgangspunktet). Lenke til kommentar
Brysom Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Synkroniserer du mot et firmas Exchange-server?I så fall er det en firma-policy og kan ikke endres av bruker (i utgangspunktet). Stemmer, snakket akkurat med en IT kar i firmaet, og han bekrefter det du sier. I tilfelle jeg mister telefonen, så skal den ikke kunne brukes und so weiter. Det var jo litt dumt da. Takk for svar i allefall Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Vel,vel... "whenever there's a will, there's a way". Se vedlegget i post nr 3 på denne siden: http://forum.smartmobil.no/viewtopic.php?f...=a&start=15 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Ja det finnest måter å gå rundt problemet på, men det spørs om det egentlig er så lurt. Rekner med du kan få litt trøbbel om nokon i firmaet finner det ut. Men når det er sakt så er dette egentlig den einaste beskyttelsen som faktisk virker. Å ha pinkode er eigentleg ikkje noke vits sidan telefonen stort sett er på når den blir mista/stjålet. Men du kan kanskje sjå om du finner eit alternativt låse program slik at du kan sjekke klokka, kalender og eventuelle tapte anrop utan å låse opp telefonen fyrst. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 ... en PIN-kode er ikke en lås på en WM-telefon. Den hindrer bare bruk av selve telefondelen, mens resten er like åpent. Lenke til kommentar
Brysom Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Takker for info om å omgå dette... tror likevel jeg får forsøke å venne meg til passord skiten siden det er en firmatelefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå