Mafo Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Det var lenge ukjent hvor mye LGs klokketelefon G910 ville koste, og svaret er alt annet enn hyggelig. Les mer Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hmm - hvordan snakker man i denne? Slik jeg ser det er handsfree eneste mulighet, jo mindre man vil gå med håndleddet opp i trynet Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hmm - hvordan snakker man i denne? Slik jeg ser det er handsfree eneste mulighet, jo mindre man vil gå med håndleddet opp i trynet Du kan heller ikke nekte på at det er høy James Bond/Secret Service-faktor ved å gå og snakke med håndleddet opp i trynet. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hmm - hvordan snakker man i denne? Slik jeg ser det er handsfree eneste mulighet, jo mindre man vil gå med håndleddet opp i trynet tror den har innebygget høytaler... men jeg banner på at den kommer med bluetooth handsfree i esken... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Alt anna enn trådlaust headset hadde vore svært upraktisk. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Om det følger med trådløs mikrofon til å feste i jakkesnippen, og trådløs høytaler som sitter inn i øret kjøper jeg denne. Eventuelt noe slikt: Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Plutselig har vi et lass av Agent Smiths gående rundt. Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Dyrt for å være mobil, men billig for "superklokke" å være. Tag Heuer og de andre dyre merkene koster jo gjerne flere ganger så mye som denne mobilen. Men så varer de jo også tilsvarende lenge (flere generasjoner).. tviler på om det samme kan sies om denne klokkemobilen! Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Tenk hvor irriterende det må være å tå av og på klokken hele tiden for å lade Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Tenk hvor irriterende det må være å legge fra seg mobilen hele tiden for å lade...nei, vent litt, det gjør vi jo. jeg har en Bluetooth-klokke som jeg lader en gang i uken eller noe deromkring. Gjør det mens jeg sover, null problem. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 eneste som mangler er at den kommer med induksjonslader, slik som en skal kunne få kjøpt til palm pre... legg fra deg klokka/mobilen på den om kvelden og den er klar til bruk dagen etter. Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Dette må jeg si var veldig dyrt, greit design ja, men for en pris da gitt... Hadde heller kjøpt denne, og den trenger man ikke vente på en gang.. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10631 125$ er vel noe sånt som en 900 NOK inkl frakt. + moms og tollbehandling er det 1225,- levert i postkassen hjemme. Har bestilt fra denne butikken mange ganger og de leverer som de skal. Eneste problemet jeg har hatt, er at tollvesenet ikke tror på prisene på fakturaen, og mener at ting ikke kan være så billig. Men det er bare å sende dem link til nettsiden Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 om jeg husker rett så vil LG sin ha HSDPA... Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Ja. Super 3G. Eller? Endret 2. mars 2009 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 ja det er jo viktig i en sånn mobil... nettleser på den skjermen der er jo kjempe praktisk... Bruke som modem til pc er jo også kjipt, hvis man ikke skal ta av seg klokka for å gå vekk fra pc'en en tur Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Ja. Super 3G. Eller? pokker om jeg veit ha markedsføringsavdelingene hos operatørene liker å kalle det... jeg holder meg til det tekniske navnet, siden det er imo en del mer opplysende... ja det er jo viktig i en sånn mobil... nettleser på den skjermen der er jo kjempe praktisk... Bruke som modem til pc er jo også kjipt, hvis man ikke skal ta av seg klokka for å gå vekk fra pc'en en tur bare om pcen er lenket til ett bord. alt for stor sjanse for at noen er frekke om ikke... og med bluetooth så har en mellom 10 og 100 meter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg