Gjest Slettet+3165 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Ikke min teori, jeg spør et retorisk spørsmål til mr(s) IHS. Åh beklager. Så ingen sitering så fikk ikke helt med meg at dere "chattet" sammen. :-) No harm done, min feil i utgangspunktet :-) Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 At en type dyr gradvis forvandles til et annet dyr og så et tredje og fjerde dyr, er "science fiction". Det er ikke slik stadig nye dyr blir til. Dette har du gjentatt i det uendelige. Likevel er alle med biologiutdannelse uenige med deg. Hvorfor fortsetter du å si det samme om og om igjen? Hva ønsker du å oppnå? Du lurer jo ingen med løgnene dine. 1 Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Det jeg tror IHS mener er at om du krysser to mennesker så popper det frem et helt nytt som ikke minner om foreldrene.... Lenke til kommentar
medlem-230551 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Det å tro på evelusjonsteorien er det samme som det en mann i det gamle franskrike trodde på, hen var proffesjonell tungtløfter og trodde at barnet hans ville bli like stark som han var da den ble født. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Vet ikke helt hva jeg tror på, men jeg tenker litt sånn at "han er der" når jeg f.eks trenger, slik som når en morfar har dødd. Ellerså går jeg jo ikke i kirka eller ber, men så lenge jeg får noe "godt" ut av at han er der, så har jeg fått for meg at han kanskje finnes. Kanskje defust, men vanskelig å skrive ned slike tanker får jeg si. Litt påvirkning fra foreldre har det nok også vært. Lenke til kommentar
Tobben70 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Det å tro på evelusjonsteorien er det samme som det en mann i det gamle franskrike trodde på, hen var proffesjonell tungtløfter og trodde at barnet hans ville bli like stark som han var da den ble født. Veldig rart at alle vitenskapsmenn som jobber innenfor dette område tror på denne "idiotteorien"... Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Det å tro på evelusjonsteorien er det samme som det en mann i det gamle franskrike trodde på, hen var proffesjonell tungtløfter og trodde at barnet hans ville bli like stark som han var da den ble født. Noen som ikke har fulgt med i timen, ser jeg (ikke at det kom som et sjokk fra noen som ikke en gang klarer å stave evolusjon). Ingen seriøse biologer mener at trening vil påvirke avkom. Det ligger i genetikk, ikke miljø. 3 Lenke til kommentar
medlem-230551 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Det å tro på evelusjonsteorien er det samme som det en mann i det gamle franskrike trodde på, hen var proffesjonell tungtløfter og trodde at barnet hans ville bli like stark som han var da den ble født. Noen som ikke har fulgt med i timen, ser jeg (ikke at det kom som et sjokk fra noen som ikke en gang klarer å stave evolusjon). Ingen seriøse biologer mener at trening vil påvirke avkom. Det ligger i genetikk, ikke miljø. evelusjonsteorien handler om at man utvikler seg etter behov, ikke etter gener, f.eks mister lilletåa fordi den ikke trengs... evelusjonsteorien handler om miljø og ja. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Det å tro på evelusjonsteorien er det samme som det en mann i det gamle franskrike trodde på, hen var proffesjonell tungtløfter og trodde at barnet hans ville bli like stark som han var da den ble født. Noen som ikke har fulgt med i timen, ser jeg (ikke at det kom som et sjokk fra noen som ikke en gang klarer å stave evolusjon). Ingen seriøse biologer mener at trening vil påvirke avkom. Det ligger i genetikk, ikke miljø. evelusjonsteorien handler om at man utvikler seg etter behov, ikke etter gener, f.eks mister lilletåa fordi den ikke trengs... evelusjonsteorien handler om miljø og ja. Langsiktig sett kan miljøet påvirke den genetiske sammensetningen til en art, avhengig av hvilke faktorer for evolusjon som forekommer. Men det et individ opplever/utfører i løpet av sitt liv kommer ikke til å påvirke neste generasjons genetikk. Det er tydelig at du ikke har det minste begrep om hva evolusjon er (fortsatt ikke "evelusjon"). 4 Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Det å tro på evelusjonsteorien er det samme som det en mann i det gamle franskrike trodde på, hen var proffesjonell tungtløfter og trodde at barnet hans ville bli like stark som han var da den ble født. Noen som ikke har fulgt med i timen, ser jeg (ikke at det kom som et sjokk fra noen som ikke en gang klarer å stave evolusjon). Ingen seriøse biologer mener at trening vil påvirke avkom. Det ligger i genetikk, ikke miljø. evelusjonsteorien handler om at man utvikler seg etter behov, ikke etter gener, f.eks mister lilletåa fordi den ikke trengs... evelusjonsteorien handler om miljø og ja. Tree of life, grov oversikt. Et utenkelig stort antall levende vesen som ikke er lagt inn her men det gir en oversikt over hvor planken ligger. Endret 22. november 2011 av PantZman Lenke til kommentar
medlem-230551 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Det å tro på evelusjonsteorien er det samme som det en mann i det gamle franskrike trodde på, hen var proffesjonell tungtløfter og trodde at barnet hans ville bli like stark som han var da den ble født. Noen som ikke har fulgt med i timen, ser jeg (ikke at det kom som et sjokk fra noen som ikke en gang klarer å stave evolusjon). Ingen seriøse biologer mener at trening vil påvirke avkom. Det ligger i genetikk, ikke miljø. evelusjonsteorien handler om at man utvikler seg etter behov, ikke etter gener, f.eks mister lilletåa fordi den ikke trengs... evelusjonsteorien handler om miljø og ja. Tree of life, grov oversikt. Et utenkelig stort antall levende vesen som ikke er lagt inn her men det gir en oversikt over hvor planken ligger. Hahahahahahahaha Dette var dagens. Ett fornuftig og tenkende menneske tror ikke på at vi lengst tilbake stammer fra arkebakterier!!! arkebakteriene utviklet seg til slutt til å bli en sjimpanse! hahahah hehehehe hihihi. Takk panzman, dette var dagens! Endret 22. november 2011 av Zeph Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Er jeg dagens saa maa du vaere aarets. Har du barn i skole burde du ta dem ut ASAP! For dette er faktisk dette de laerer i skolen. Endret 22. november 2011 av PantZman Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Det er mulig at dette er dagens men les reglene her inne. Det er ikke lov til å bruke smilefjes overdrevet. Og endre signaturen din så blir du tatt seriøst. Og jeg må minne deg på at isteden for den lange ha ha ha ha en så kunne du brukt dette tegnet: Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Hahahahahahahaha :D :D :D :D :D :!: :!: :!: Dette var dagens. Ett fornuftig og tenkende menneske tror ikke på at vi lengst tilbake stammer fra arkebakterier!!! arkebakteriene utviklet seg til slutt til å bli en sjimpanse! hahahah hehehehe hihihi. Takk panzman, dette var dagens! Om du faktisk klarte å lese et tre ville du sett at nei, mennesker stammer ikke fra arkebakterier. Arkebakterier grenet ut uavhengig av eukaryoter, mer avanserte, flercellede organismer. Arkebakterier var prokaryoter, de enkleste levende organismene på jorda. De tidligste funnene av fossile eukaryoter er 3,5 milliarder år gamle. Det vil si en god del tid til utvikling og utgrening for jordas arter. 2 Lenke til kommentar
IHS Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 At en type dyr gradvis forvandles til et annet dyr og så et tredje og fjerde dyr, er "science fiction". Om du ikke vil akseptere evolusjon... Har du noen eksempler på at et dyr blir til et annet dyr i virkeligheten ? Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Tombomkom kan umulig hatt naturfag paa skolen, gaatt skole eller bare sovet i naturfags timene. Edit: Gjelder forsaavidt BirgerCaC og IHS ogsaa. Endret 22. november 2011 av PantZman Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 I de fleste naturfag timer på de offentlige skolene i dag er vranglære. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Har du noen eksempler på at et dyr blir til et annet dyr i virkeligheten ? Du gir ikke et veldig godt inntrykk på vegne av kristne folk ved å forsøke å argumentere mot noe du ikke har det minste begrep om hva er. Med eventyr. Prøv litt undervisning og kom tilbake når du i det minste er ferdig med barneskolen. 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Har du noen eksempler på at et dyr blir til et annet dyr i virkeligheten ? Du gir ikke et veldig godt inntrykk på vegne av kristne folk ved å forsøke å argumentere mot noe du ikke har det minste begrep om hva er. Med eventyr. Prøv litt undervisning og kom tilbake når du i det minste er ferdig med barneskolen. Kan du svare på det IHS spør om da? Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Har du noen eksempler på at et dyr blir til et annet dyr i virkeligheten ? Du gir ikke et veldig godt inntrykk på vegne av kristne folk ved å forsøke å argumentere mot noe du ikke har det minste begrep om hva er. Med eventyr. Prøv litt undervisning og kom tilbake når du i det minste er ferdig med barneskolen. Kan du svare på det IHS spør om da? Det er allerede oppgitt en grov oversikt over utviklingen av liv i de siste ~3,5 milliarder årene på denne siden i denne tråden. Greit å lese litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå