Abigor Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Har du aldrig sett Julenissen selv ? CCola Hva er poenget? Hva vil du frem til? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Har du aldrig sett Julenissen selv ? CCola Jo, pappa utkledd som en. Har du sett Gud? Eller har du bare lest en historie om at han finnes? Så statistisk sett kan jeg skrive en historie om Kalle Klovn, og gi den ut om 2000år, og få folk til å tro at den er sann. Hmm.. Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 La oss skrive en bok om at religion er tull, tøv og pølsevev! Da kan vi gi den ut om 1år og få menneskeheten på rett spor så snart som mulig! [/spøk] Nei, er nok ateist, som mange andre her jeg, gitt. Give me proof and i give you belief. Lenke til kommentar
IHS Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Har du aldrig sett Julenissen selv ? CCola Jo, pappa utkledd som en. Har du sett Gud? Eller har du bare lest en historie om at han finnes? Så statistisk sett kan jeg skrive en historie om Kalle Klovn, og gi den ut om 2000år, og få folk til å tro at den er sann. Hmm.. Du kan møte Gud i andre personer den dag i dag, CCola Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Ser du ikke at dette virkelig er Julenissen ? CCola og dette er jesus... santnokk av sjokolade. mmmh nice and tasty kristu legeme ÅH ! Piñata !! Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Har du aldrig sett Julenissen selv ? CCola Jo, pappa utkledd som en. Har du sett Gud? Eller har du bare lest en historie om at han finnes? Så statistisk sett kan jeg skrive en historie om Kalle Klovn, og gi den ut om 2000år, og få folk til å tro at den er sann. Hmm.. Du kan møte Gud i andre personer den dag i dag, CCola Kan du være så vennlig å vise meg en person som er Gud ? Jeg vil gjerne møte vedkommende.... har en del agresjon som må ut og jeg regner med Gud tåler at jeg slår til jeg ikke lenger har krefter til å slå mer, og tilgir meg etterpå... ? Lenke til kommentar
IHS Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Har du aldrig sett Julenissen selv ? CCola Jo, pappa utkledd som en. Har du sett Gud? Eller har du bare lest en historie om at han finnes? Så statistisk sett kan jeg skrive en historie om Kalle Klovn, og gi den ut om 2000år, og få folk til å tro at den er sann. Hmm.. Du kan møte Gud i andre personer den dag i dag, CCola Kan du være så vennlig å vise meg en person som er Gud ? Ingen personer er Gud. Gud er kun tilstede i andre personer. Endret 25. april 2009 av IHS Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 isj da.. ja men da står jeg over.. slikt kan da aldri bevises uansett. Vil jo nødig slå en fyr helseløs uten grunn. (eller i det hele tatt..) Lenke til kommentar
geebs Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Pat O'Malley, den ravenes fulle irske dvergen er kun tilstede i andre personer. Er du overbevist ennå, IHS? Lenke til kommentar
IHS Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Har du aldrig sett Julenissen selv ? CCola Jo, pappa utkledd som en. Har du sett Gud? Eller har du bare lest en historie om at han finnes? Så statistisk sett kan jeg skrive en historie om Kalle Klovn, og gi den ut om 2000år, og få folk til å tro at den er sann. Hmm.. Du kan møte Gud i andre personer den dag i dag, CCola Kan du være så vennlig å vise meg en person som er Gud ? Ingen personer er Gud. Gud er kun tilstede i andre personer. isj da.. ja men da står jeg over.. slikt kan da aldri bevises uansett. Kan det ikke det ? Mother Teresa > If someone sees God in me, I am happy. http://en.wikipedia.org/wiki/Mother_Teresa Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 "...baptisms of the dying, a strong anti-abortion stance, and a belief in the spiritual goodness of poverty." Jeg ser ikke Gud i Mor Teresa, men jeg ser religion. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Ingen personer er Gud. Gud er kun tilstede i andre personer. Ja, akkurat som pappa er ikke Julenissen, men Julenissen er i pappa. Det hørtes veldig rart ut (koffert), men ja Lenke til kommentar
IHS Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Du kan møte Gud i andre personer den dag i dag, CCola Kan du være så vennlig å vise meg en person som er Gud ? Ingen personer er Gud. Gud er kun tilstede i andre personer. isj da.. ja men da står jeg over.. slikt kan da aldri bevises uansett. Kan det ikke det ? Mother Teresa > If someone sees God in me, I am happy. http://en.wikipedia.org/wiki/Mother_Teresa Jeg ser ikke Gud i Mor Teresa, men jeg ser religion. Nei, alle ser ikke Gud i disse hellige menneskene Betyr ikke at Han ikke er der og alltid vil være der Gud er virkelig. Endret 25. april 2009 av IHS Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Tror du på det som står i bibelen IHS ? Har du lest alt innholdet i den ? Lenke til kommentar
Derfern Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Nei, alle ser ikke Gud i disse hellige menneskene Betyr ikke at Han ikke er der og alltid vil være der Gud er virkelig. spiser du mye fleinsopp IHS? Lenke til kommentar
IHS Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Tror du på det som står i bibelen IHS ?Har du lest alt innholdet i den ? Alt som er av betydning. Fra perm til perm. Lenke til kommentar
IHS Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Nei, alle ser ikke Gud i disse hellige menneskene Betyr ikke at Han ikke er der og alltid vil være der Gud er virkelig. spiser du mye fleinsopp IHS? Er det så uvirkelig for deg, Derfern? Lenke til kommentar
Derfern Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Nei, alle ser ikke Gud i disse hellige menneskene Betyr ikke at Han ikke er der og alltid vil være der Gud er virkelig. spiser du mye fleinsopp IHS? Er det så uvirkelig for deg, Derfern? det du sier ja Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Tror du på det som står i bibelen IHS ?Har du lest alt innholdet i den ? Alt som er av betydning. Fra perm til perm. Hva vi det si "alt som er av betydning".. ? Har du fått med deg alle motigelsene som står i den, som vi forsåvidt har kommet med flere eksempler på...? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Jeg skjønner altså virkelig at det er mulig, ja MULIG å tro på gud i det 21.århundret. Duden som skrev boka sitter sikkert i himmelen (ha...ha..) å ler av dem som tror på det vrøvlet han skrev på en helg han kjedet seg. EDIT: Hvordan forklaring har dere "Gudsfolk" på at det funnet beviser på at noen treer er over 7000år gamle? Endret 25. april 2009 av CCola Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå