MasterOfColours Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Ser du på fossiler av mennesker og hvilket som helst annet dyr, ser du likheter i beinstrukturen. Men det hele har med evolusjon å gjøre; alt stammer fra samme, encellede dyr for hundrevis av millioner år siden. Jorden er under 5 milliarder år gammel mister. Ah; jeg tenkte på millioner Rettelse: Hundrevis av millioner år. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Fact: God is real. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
O3K Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Så når Jesus sier «Den som bekjenner meg for menneskene, ham skal også jeg kjennes ved for min Far i himmelen», betyr det at Jehova selv har en far? Hvem er denne faren til kristendommens gud? Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Fact: God is real. *Vid* Kødder du eller er det seriøst ment? Lenke til kommentar
O3K Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Underpants: Morsomt hvordan den jenta i filmen bevisst viser fram kløften :!: Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Utifrå profila hennes, virker ho seriøs, i kvart fall. For ein god latter kan de også sjå på denne profilen. Lenke til kommentar
IHS Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Fact: God is real. Nå må du finne en på din egen alder Underpants :!: Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Utifrå profila hennes, virker ho seriøs, i kvart fall. For ein god latter kan de også sjå på denne profilen. BWAHAHAHA... Dakar. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Hvorfor ville Gud gjøre noe vondt mot kristne; de som har elsket ham? Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) For å teste troen deres. Aha... How evil. Endret 8. mars 2009 av MasterOfColours Lenke til kommentar
zennox Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Fordi jeg har under gjennomsnittet lav IQ, og nekter å innse at min skapelse er helt tilfeldig, og at jeg ikke kan kvitte meg med mine "synder" ved å tilstå dem. Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Det er seriøst folk som mener at onde ting skjer fordi Gud ønsker å teste om de virkelig er sterke i troen. Fact: God is real. Hun var digg, men kristenn Endret 8. mars 2009 av buskmannen Lenke til kommentar
Student of Life Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 For å teste troen deres. Han er jo allvitende og han er i konstant besittelse av alle tanker, hvorfor skal han teste ut troen deres når han allerede vet hva de vet? Hvorfor skal han trenge å skade eller gjøre noe vondt bare for å bekrefte det han allerede vet? Virker idiotisk å tro på at det finnes en kraft som blir omtalt så godt og som snill, når alt den gjør er bare dritt. En annen ting, litt på siden av denne diskusjonen, er at alt han skaper dør. Er ikke det et dårlig gjennomsnitt for et tilsynelatende perfekt vesen? Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Endret 8. mars 2009 av MasterOfColours Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 For å teste troen deres. Han er jo allvitende og han er i konstant besittelse av alle tanker, hvorfor skal han teste ut troen deres når han allerede vet hva de vet? Hvorfor skal han trenge å skade eller gjøre noe vondt bare for å bekrefte det han allerede vet? Virker idiotisk å tro på at det finnes en kraft som blir omtalt så godt og som snill, når alt den gjør er bare dritt. En annen ting, litt på siden av denne diskusjonen, er at alt han skaper dør. Er ikke det et dårlig gjennomsnitt for et tilsynelatende perfekt vesen? Hvorfor stopper han ikke selvmordstanker? Hvorfor skapte han mobbing? Man kan spørre i timevis. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 En annen ting, litt på siden av denne diskusjonen, er at alt han skaper dør. Er ikke det et dårlig gjennomsnitt for et tilsynelatende perfekt vesen? BAHAHAHAHAHA!!!! GENIALT SAGT!!!!!! Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg spurte en gang en kristen om det der med Gud og ondskap. "Alt som er godt er Guds verk, og alt det onde er Djevelen," sa han. Hvorfor skapte da gud Djevelen? Gud er jo skaperen av alt, så uansett hva man sier, skapte han ondskap, smerte og alt vondt. "Kjærlig" my ass. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 "Alt som er godt er Guds verk, og alt det onde er Djevelen," sa han. Sært hvordan enkelte klarer å tenke. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Fixed. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Really fixed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå