Gå til innhold

Hvorfor tror DU på Gud?


Anbefalte innlegg

Hva har ultralyd med jomfrufødsel å gjøre?

 

Var Maria fra Nasaret en surrogatmor?

 

Nei, surrogatmor er en som er mor isteden for en annen mor.

 

Med ultralyd kan man se barnet den kunstig befruktede jomfruen har i seg, O3K

Endret av IHS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva har ultralyd med jomfrufødsel å gjøre?

 

Var Maria fra Nasaret en surrogatmor?

 

Nei, surrogatmor er en som er mor isteden for en annen mor.

 

Med ultralyd kan man se barnet den kunstig befruktede jomfruen har i seg, O3K

Siden kloning ble nevnt i sammenheng med jomfrufødsel så antar jeg at det er snakk om reproduktiv kloning?

Hvor eggcellen med en somatisk celle blir satt inn i livmoren til en surrogatmor. Så hvis jomfrufødselen til Maria fra Nasaret hadde noe som helst med kloning å gjøre så må hun ha vært en surogatmor.

 

Ultralyd blir brukt innen bildedannende diagnostiske undersøkelser og har ingenting spesifikt med jomfrufødsler å gjøre.

Lenke til kommentar
Ultralyd blir brukt innen bildedannende diagnostiske undersøkelser og har ingenting spesifikt med jomfrufødsler å gjøre.

Nei sier du det, O3K Det viste vi ikke :!:

 

Den kunstige befruktningen av jomfru Maria har ingen ting med kloning å gjøre.

Endret av IHS
Lenke til kommentar
Ultralyd blir brukt innen bildedannende diagnostiske undersøkelser og har ingenting spesifikt med jomfrufødsler å gjøre.

Nei sier du det, O3K Det viste vi ikke :!:

 

Den kunstige befruktningen av jomfru Maria har ingen ting med kloning å gjøre.

Vel de eneste argumentene for jomfrufødsler som har kommet fram hittil er ultralyd og kloning.

Lenke til kommentar
Det å ordne med jomfrufødsel er ikke verre enn å se et barn ved hjelp av ultralyd.

I det 21. århundret er .... kunstig befruktning mulig. Men for 2000 år siden, ikke tale om.

 

Å ? :hmm: Hvordan forklarer du da Marias jomfrufødsel av Jesus Kristus ?

Endret av IHS
Lenke til kommentar
Det å ordne med jomfrufødsel er ikke verre enn å se et barn ved hjelp av ultralyd.

I det 21. århundret er .... kunstig befruktning mulig. Men for 2000 år siden, ikke tale om.

 

Å ? :hmm: Hvordan forklarer du da Marias jomfrufødsel av Jesus Kristus ?

På samme måte som jeg forklarer historien om de tre bukkene bruse.

 

Hvorfo tro du på gud IHS?

Fordi kunstig befruktning av jomfruer er mulig. :)

Var det mulig for 2000 år siden?

 

Fordi å vekke opp døde er mulig.

Forklar hvordan en død hjerne kan kontrollere en død kropp.

Lenke til kommentar
Hvorfo tro du på gud IHS?

Fordi kunstig befruktning av jomfruer er mulig. :)

Fordi å gjenopplive døde er mulig.

 

Så det er derfor du tror på gud?

 

Så hvordan kunne de gjenopplive de døde den gangen men ikke i dag?

 

Hva er vitsen med jomfru fødsel?

Eller sagt på an annen måte, hvorfor kunne ikke gud bare funnet seg en dame selv, hvorfor måtte han rappe dama til Josef? Det var sikkert flere som ikke hadde type som han kunne voldtatt ved hjelp av den hellige ånd, så hvorfor voldtok han Maria, som allerede var trolovet?

Endret av RWS
Lenke til kommentar
Den dagen "Gud" blir bevist,

blir jeg spontanreligiøs.

Men så lenge vitenskapelige teorier motsier det,

holder jeg meg til det som er bevist eksisterende.

Vet ikke med spontan religiøs.. Det kommer nok an på hvem gud vi finner. Er det allah eller den kristne gud tror jeg faktisk at jeg takker nei, for de er så jævle tilbednings syke og ynkelige at jeg ikke syntes de fortjener min tilbedelse :)

 

Men inntil videre holder jeg meg til hva som faktisk har rot i virkeligheten ja... :)

 

Kan du la være å tro på noe du vet? Tror du ikke at Obama er president i USA?

 

Jeg tror på den kristne Guden du kan lese om i Bibelen fordi jeg finner mening i det som står i Bibelen. Jeg har opplevd bønnesvar flere ganger :)

Jeg er redd for døden.

 

Hvorfor er du det? Gud har en misjon for deg, og når den er fullført, kommer du til et bedre sted.

 

Tja, kan ta det nyeste jeg har, jeg ba om å få svar på en melding på et bestemt punkt i en sang jeg hørte på på mobilen. Akkurat der på den sangen fikk jeg melding. Dette vil alle kalle en tilfeldighet, men jeg tror ikke det :)

Så du tror sangen endret seg og tilpasset deg din bønn?

Jeg har en bibelleseplan, og den oppfordret meg en kveld til å be til Gud om noen jeg kunne be for som jeg kjente. Med en gang jeg sa amen kom det opp mange bilder i hodet mitt av ei jente jeg kjenner. Så jeg spurte henne om det var noe jeg kunne be for. Hun sa at farmoren nettopp hadde fått vite at hun kom til å få kols hvis hun ikke sluttet å røyke på dagen, og hun ville veldig gjerne at jeg skulle be for farmoren.

Ja røyking er farlig, prøver å slutte selv

Søstera mi er misjonær i et land hvor strømmen går hele tiden. En gang hun var på besøk hos noen, gikk strømmen. De visste ikke hva de skulle gjøre, så de bestemte seg for å be om å få strømmen tilbake. Akkurat i det de sa "Amen" kom strømmen tilbake. Ikke litt etterpå, og ikke litt før, men akkurat i det de sa "Amen"

Ja, og jeg var dealer i poker en gang, og 4 kort på rad sa jeg hva det blir, og det ble det.

 

Hvis dere ber sammen en gang til, og heller ber om noe dere vil skal skje isteden for noe dere vet at skal skje, som f.eks. at HIV blir utryddet, at det blir oppdaget store ferskvannskider rundt forbi i ørkner, så sier amen, hva skjer da? Jeg regner med at du kan sitte å se på CNN til du blir blind før du får høre noe av det...

 

Viss Gud er mennesket si ånd, korleis kan då Gud ha skapa mennesket?

 

Hva kom først, høna eller egget? :hmm:

 

Høna

Lenke til kommentar
Hvorfo tro du på gud IHS?

Fordi kunstig befruktning av jomfruer er mulig. :)

Fordi å gjenopplive døde er mulig.

Så det er derfor du tror på gud?

Så hvordan kunne de gjenopplive de døde den gangen men ikke i dag?

Også gjenoppliving er daglig dags, RWS

Kilde > Var død i to timer

 

Dagens metoder er dog mindre avansert en dengang. :)

Endret av IHS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...