Gå til innhold

Hvorfor tror DU på Gud?


Anbefalte innlegg

Hva får deg til å tro at det bare er folk på denne planeten, vitenskapen ?

Å, du mener det er folk med samme tro som deg på andre planeter.... :D

Mener du folk på andre planeter ikke tror på Gud ? Hva får deg til å tro det, vitenskapen ? Hvor sneversynt kan man egentlig bli ?

Hvorfor er det sneversynt egentlig? Fordi du ikke tenker i de banene? :)

...

 

Så du er da mot alle folk på andre planeter som også tror på Gud ?

Snakker om forutinntatt holdning.

 

Du TROR virkelig at HVIS det finnes intelligent liv på andre planeter så VIL de tro på akkurat din gud? Veeel, vet ikke jeg, men jeg er nok ikke den som er sneversynt her.. :)

 

RWS av en eller annen grunn har du har lukket deg inn i en bitte liten eske som du tror er hele universet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva får deg til å tro at det bare er folk på denne planeten, vitenskapen ?

Å, du mener det er folk med samme tro som deg på andre planeter.... :D

Mener du folk på andre planeter ikke tror på Gud ? Hva får deg til å tro det, vitenskapen ? Hvor sneversynt kan man egentlig bli ?

Hvorfor er det sneversynt egentlig? Fordi du ikke tenker i de banene? :)

...

 

Så du er da mot alle folk på andre planeter som også tror på Gud ?

Snakker om forutinntatt holdning.

 

Du TROR virkelig at HVIS det finnes intelligent liv på andre planeter så VIL de tro på akkurat din gud? Veeel, vet ikke jeg, men jeg er nok ikke den som er sneversynt her.. :)

 

RWS av en eller annen grunn har du har lukket deg inn i en bitte liten eske som du tror er hele universet.

 

Du kan få sagt det du... :)

Lenke til kommentar
Hva får deg til å tro at det bare er folk på denne planeten, vitenskapen ?

Å, du mener det er folk med samme tro som deg på andre planeter.... :D

Mener du folk på andre planeter ikke tror på Gud ? Hva får deg til å tro det, vitenskapen ? Hvor sneversynt kan man egentlig bli ?

Hvorfor er det sneversynt egentlig? Fordi du ikke tenker i de banene? :)

...

 

Så du er da mot alle folk på andre planeter som også tror på Gud ?

Snakker om forutinntatt holdning.

 

Du TROR virkelig at HVIS det finnes intelligent liv på andre planeter så VIL de tro på akkurat din gud? Veeel, vet ikke jeg, men jeg er nok ikke den som er sneversynt her.. :)

 

RWS av en eller annen grunn har du har lukket deg inn i en bitte liten eske som du tror er hele universet.

Du kan få sagt det du... :)

Noen må jo si fra... :)

Lenke til kommentar
Mener du folk på andre planeter ikke tror på Gud ? Hva får deg til å tro det, vitenskapen ? Hvor sneversynt kan man egentlig bli ?

 

Så du er da mot alle folk på andre planeter som også tror på Gud ?

Snakker om forutinntatt holdning.

 

Sneversynt og forutinntatte holdninger.....hmmmm Nå fikk jeg meg dagens latter :lol:

Lenke til kommentar
Mener du folk på andre planeter ikke tror på Gud ? Hva får deg til å tro det, vitenskapen ? Hvor sneversynt kan man egentlig bli ?

 

Så du er da mot alle folk på andre planeter som også tror på Gud ?

Snakker om forutinntatt holdning.

 

Sneversynt og forutinntatte holdninger.....hmmmm Nå fikk jeg meg dagens latter :lol:

 

Det var det som var hensikten :lol:

Lenke til kommentar

Vi har tusenvis av ulike religioner her på jorden alene, så hvor stor er sannsynligheten for at en annen planet med intelligent liv skulle tro på den kristne gud? På en annen planet med helt andre kulturer og livsformer så virker det usannsynlig at de skulle tro på den nøyaktig samme guden som de kristne tror på.

Lenke til kommentar
Skulle ikke forundre meg om Erich von Däniken er av en annen oppfatning :)

 

Har du hørt den om når Erich von Däniken & Co fant en mumie, med den ene armen balsamert inntil øret.

 

De trakk den sluttning at han må ha snakket i mobiltelefon.

Lenke til kommentar
Vi har tusenvis av ulike religioner her på jorden alene, så hvor stor er sannsynligheten for at en annen planet med intelligent liv skulle tro på den kristne gud? På en annen planet med helt andre kulturer og livsformer så virker det usannsynlig at de skulle tro på den nøyaktig samme guden som de kristne tror på.

 

Hvem sier at livet på andre planeter er anderledes en livet på jorden, vitenskapen ?

 

Den kristne Gud er et menneske.

Lenke til kommentar
Vi har tusenvis av ulike religioner her på jorden alene, så hvor stor er sannsynligheten for at en annen planet med intelligent liv skulle tro på den kristne gud? På en annen planet med helt andre kulturer og livsformer så virker det usannsynlig at de skulle tro på den nøyaktig samme guden som de kristne tror på.

 

Hvem sier at livet på andre planeter er anderledes en livet på jorden, vitenskapen ?

 

Den kristne Gud er et menneske.

De få planetene vi har sett har vist seg å være svært annerledes fra vår egen, men likevel ikke så annerledes at det ikke er muligheter for liv på dem. Når man ser på hvor annerledes livsformene på vår egen klode er basert på ulike forhold (vulkanøyer, jungeler, ørkener, sumper, utrolig trykk dypt i havet, i isvann og glovarme pytter med syre) så ser man to ting:

*Liv kan oppstå på de mest utrolige stedene.

*Liv er ulikt basert på hvor det oppstår.

Lenke til kommentar

Det jeg tror IHS med selvfølgelighet mener er at menneset er SKAPT slik vi fremstår i dag og derfor er jo de andre "menneskene" på andre planeter SKAPT av den samme kristne guden som har skapt oss, ergo trekker han den sluttningen at de også der tror på den kristne gud....

 

Logiske feilslutninger anyone ? :D:mrgreen::blink:

 

Mens vi andre tar inn i betraktning at livet må TILPASSE seg omgivelsene tar han det for gitt at omgivelsene er skapt for å passe livet ... og der vi andre bruker forskning MED bevis bruker han bibelske tulle tøyse teorier som ikke har noen form for bevis av noe slag og som er så på jordet at han egentlig er ute i skogen...... Er litt usikker på om han bruker ordet "bevis" på samme måte som oss andre til og med.....

Ikke svarer han på spørsmål, men kommer gjerne med nye... Vel vel, hvis slike vil leve livet på den måten skal ikke jeg stå i veien med mindre de står i veien for meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...