XP_man Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Kan noen fortelle meg hva dette spillet går ut på? Er det nytt? Vurderer liksom å kjøpe det...... Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Søk på 'Freelancer Review' eller noe slikt på Google. Eventuelt kan du vente noen dager til en eller annen får opp en artikkel om Freelancer her på gamer.no, hørte at det var en fyr som holdt på med en. Lenke til kommentar
XP_man Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 Den er ferdig, men den var så lang at jeg ikke gadd å lese igjennom den. Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Spillet er fett nok, du har et spaceship som du kan utstyre med masse forskjellige våpen. Du kan kjøpe andre skip da; laste skip og større fighters osv osv. Du kan drive med oppdrag for å tjene penger eller frakte cargo fra planter. Jeg har kun spillt multiplayer delen, men single player er vel samme greie men en lang story du kan følge. Multiplayer på nettet er fett, du kan teame opp med andre og waste store battleships... .exe Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Søk på 'Freelancer Review' eller noe slikt på Google. Eventuelt kan du vente noen dager til en eller annen får opp en artikkel om Freelancer her på gamer.no, hørte at det var en fyr som holdt på med en. http://www.gamer.no/omtaler/freelancer/ Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Hm, hadde ikke fått med meg at den var blitt publisert. XP_Man: Hvis du vil vite noe om et spill, er den beste måten å lese en anmeldelse. Lenke til kommentar
XP_man Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 Hm, hadde ikke fått med meg at den var blitt publisert.XP_Man: Hvis du vil vite noe om et spill, er den beste måten å lese en anmeldelse. Jeg skjønner det, men jeg har ikke tolmodighet til å lese i gjennom 5 sider med liten skrift. Derfor lurte jeg på om noen kunne forklare hva spillet handler og går ut på, kort og godt (helst multiplayer delen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå