Ferendaz Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Er det noen som vet om en proteinshake som virkelig smaker godt? Da snakker jeg ikke om at noen liker banan og andre sjokolade, men at det er passe drikkbart. Jeg har prøvd sjokolade og jordbær proteinshake. Å i begge har jeg måttet blande med melk + feks oboy for at jeg skal klare å drikke det uten å måtte presse det ned. Noen som har tipz? Lenke til kommentar
Draugluir Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Nesten alt fra PVL smaker godt, men deres iso stack med sjokolade eller cookies 'n cream er virkelig gode(sjokolade er den beste). Powergyms eget protein (laget av dalblads) er også helt ok. Av PF sitt sortiment, av en eller annen grunn, har jeg ennå ikke funnet et proteinpulver som jeg synes smaker bra.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Protein Delite eller hva det nå heter smaker utrolig godt. Pulveret inneholder ekte biter av jordbær og sjokolade, men koster litt ekstra på grunn av smaken. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Myoprotein fra http://www.myorevolution.com/webshop/default.asp skal visstnok være veldig godt på smak. Kan svare med sikkerhet når jeg har fått det i posten en gang i neste uke. Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 Nesten alt fra PVL smaker godt, men deres iso stack med sjokolade eller cookies 'n cream er virkelig gode(sjokolade er den beste). alrait! ;D Hvor får jeg kjøpt PVL? Der jeg har handlet til nå har de bare PF :| Lenke til kommentar
AmandaM Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Hei! Viss du kjøper Wehy Isolat fra proteinfabrikken,mener jeg at den har mer saft-konsistens,ikke milkshake-aktig. Har ikke prøvd den,men det kan gjerne være bedre?? Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Hei! Viss du kjøper Wehy Isolat fra proteinfabrikken,mener jeg at den har mer saft-konsistens,ikke milkshake-aktig. Har ikke prøvd den,men det kan gjerne være bedre?? Har sett en del folk som sverger til den. Prøvde å kjøpe to av de minste boksene bare for å prøve en gang, men det funket dårlig for min del. Er noe med søtningsstoffet som PF bruker i de fleste produktene sine som jeg tror jeg er oversensitiv for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå