Gå til innhold

Laste ned fra Spotify

Garnes

Anbefalte innlegg

Blåbær, folk sier de piratkopierer fordi det er enklere. (billigere er vel også en faktor).

Så, dere som er pirater, hvis alt skal være så enkelt, er det ikke lettere å gå til en torrent side å laste ned filen dere skal ha enn og først laste ned ett program for å kunne hente ut filer fra ett annet program (sikkert litt knoting også)?

Der røyk jaggu meg argumentet for ulovlig filnedlasting.

La spotify leve som den første gratis tjenesten som er enkel i bruk å gir oss det vi vil ha, så for all del ikke driv med piratkopiering av innholdet de leverer!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fremdeles, om dere er så dumme (ja drastisk uttrykk) å laster ned fra ett ekstra program som sverter spotify så risikerer vi alle å miste spotify. Dette ville ha vært tragisk men utrolig typisk mennesker, det å ødelegge en revolusjonerende tjeneste som vi har etterspurt i mange år. Vel spotify er ikke perfekt, men det er mange ganger bedre enn alt annet der ute. Så jeg spør igjen, hvorfor ødelegge det`?

Lenke til kommentar

Nå sitter jeg ikke på datan konstant slik at jeg har tilgang til låtene jg vil høre på. Men uansett jeg prøvde det for å se om det fungerte og ja det gjorde det. Men uansett det blir nok ikke lenge til nestemann klarer å knekke kryteringen heller.

Lenke til kommentar
Jeg er egentlig veldig enig med Wikipedersen. Man kan laste ned musikk masse andre plasser.

Men tingen med spotify er at du har spillelista klar. Så man slipper på en måte å lete opp sangene for så å laste dem ned...

Dersom man absolutt vil ha musikken ned på harddisk, så kan man vel egentlig bare drite i å lage spillelister i spotify? Da laster man jo heller ned med en gang, og lager spillelistene i andre programmer?

Blåbær, er fullstendig klar over at nedlastning av musikk aldri kommer til å ta slutt. Men nå man endelig får et knallbra og gratis alternativ, så fatter jeg ikke hvorfor man skal kopiere ulovlig derfra. Er faktisk store fordeler ved å laste ned fra andre steder.

"Er spotify hjertebarnet ditt, eller?".. slikt blir bare patetisk.

Men.. det er vel ikke noe problem siden programmet ble stoppa.

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...