cripkilla Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Klasserig!! Da er det vel bare å gratulere med ny pc (snart hvertfall ) Jo takk takk venter bare paa endelig pris fra en familie venn saa bestilles det Neste steg naa er og faa overklokka beistet uten at jeg er helt innkj0rt i det men har du noe peil paa det lest flere steder her at folk lett faar den stabilt opp i 3.6 - 4 ghz Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Tror ikke det ska være no problem å finne noe på det. for eksempel: http://i4memory.com/wp/article/327 Lenke til kommentar
cripkilla Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 ja hjalp jo endel det der tenk om noen bare hadde gjort samme greia paa norsk med DFI hovedkortet men er det samme bios oppsett paa dfi og det asus kortet tror du har ikke lest noe rundt eller om det Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Tviler på det. Men.... Blir ikke dette riktig? http://i4memory.com/f55/intel-core-i7-920-...uide-x58-13051/ Ikke på norsk da.. Lenke til kommentar
cripkilla Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 naa snakker vi bare for en eller annen aa oversette det der saa blir nok det en fin guide for de andre som garantert lurer paa det samme kan umulig bare vaere meg ? hehe du er ikke lite hjelpsom heller takk takk Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hehe. Ikke noe problem Har blitt en hobby å hjelpe til her Artig når man ikke har noe å bygge på selv .. Du kan jo bruke google-translate til å oversette Lenke til kommentar
cripkilla Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 hehe jeg fikser engelsken men tenkte saann for andres skyld maa vel vere fler som skulle likt og vite sann steg for steg hva man skal gj0re uten at man l0per risikoen og brenne istykker alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå