Møkk Lei Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Siden alle datanerder turet til vikingeskipet og TG i påsken for å samles med maskinene sine, fant vi ut at vi også kunne hygge oss rundt PC en. Kansje ikke på samme måten... men mett ble vi uansett. For hele serien.. 8) Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Festlig. Men selv tror jeg at gassgrill eller engangsgrille er det jeg vil holde meg til... Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Flott at gamle PC'er kommer til nytte, den fungerer vel bra til flergangsbruk og antar jeg Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Det var den beste grillen jeg har sett Funker grillen til å ta en runde til eller var det bare en "engangs grill"? Lenke til kommentar
Chief Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 I skipet ble ikke CPU'en i maskinen min varmere enn 25º - 32ºC Men om jeg hadde grillet litt i den hadde den nok blitt varmere! -Chief- Lenke til kommentar
Corn Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 nå fikk jeg lyst på grillmat Lenke til kommentar
gixer Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 nå fikk jeg lyst på grillmat *smatte-smatte!* Grillmat er høvdingen! Lenge leve grill og matchende grilldresser! Lenke til kommentar
Centronic Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 hehe, en venn av meg fikk sin amd 1.4 opp i 90 grader, den varslings greier begynte å pipe. Han kjøpe likeså godt et nytt hk og ny cpu. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 var en her som kom opp i 129 grader det var utrolig tror den overlevde også var en duron elns Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 nå fikk jeg lyst på grillmat *smatte-smatte!* Grillmat er høvdingen! Lenge leve grill og matchende grilldresser! Grilldress må man ha(haha)... Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Lenge siden vi har hatt så mye glede av en pentium! Eg trudde all innmaten var teken ut. Burde ha sagt: "Lenge siden vi har hatt så mye glede av et kabinett" Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Min XP2400+ ble ikke varmere enn ca. 40c på max... Lenke til kommentar
tore- Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Den hardcore fyren og så pc merkelig kombinasjon Lenke til kommentar
Gef Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Tror ikke jeg ville brukt min pc til det der...men det så jo tøft ut, fikk lyst til å grille nå som det er så fint vær ute PC'en har ikke blitt varmere enn 39 grader i påsken Lenke til kommentar
Møkk Lei Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 Lenge siden vi har hatt så mye glede av en pentium! Eg trudde all innmaten var teken ut. Burde ha sagt: "Lenge siden vi har hatt så mye glede av et kabinett" Kverulant.. :wink: Vel, det stod en pentium, eller muligens var det en celeron "ferdipakke" i det kab tidligere. Og ja, helt riktig, -det meste av innmaten var ribbet. Oppegående du! Kaller det bare kunstnerisk frihet jeg.. (Uten å påstå at jeg ser på meg selv som no kunstner akkurat!) SweeeTMaN: -Den blir nok brukt igjen. var jo bare å sette på lokket og lagre den i garasjen til neste gang. Tok mindre plass enn den grillen vi ikke fant når vi skulle grille. :smile: Lenke til kommentar
lasse Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Stilig !! Noen som finner skrivefeilen ? "Eendre" Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Stilig !! Noen som finner skrivefeilen ? "Eendre" Så flink du er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå